پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ مهدی مولاد یادمه

دانلود آهنگ مهدی مولاد یادمه

دانلود آهنگ مهدی مولاد یادمه

به سایت گلسار موزیک خوش آمدید همراه ما باشید با دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا و دلنشین با صدای خواننده خوب کشورمون مهدی مولاد عزیز به نام “یادمه” با بهترین کیفیت و تکست ترانه {128 و 320 mp3}

Download Music “Mehdi Molad” In The Name Of “Yadame” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ مهدی مولاد یادمه

مهدی مولاد یادمه

یادمه حالت خراب بود شب بود قشنگ یادمه

دستاتو تو دستم گرفتام گریه میکردی یادمه

متن آهنگ یادمه مهدی مولاد

سعی کردم با حرفام آرومت کنم اشکات بند شد قشنگ یادمه

دانلود آهنگ مهدی مولاد یادمه

الان عادت شده واسم هی از حالت خبر دار شم

خوشحالم بهم میگی خوبم چقد عالیه فدات شم

خنده های پشت ویستو حرف زدنای خوشگلتو

وای از اون چهره خوش روی تو

عاشقتم همینو میگم کاش بفهمی

من تورو میگم اصلا چطور شد من تورو دیدم

مهدی مولاد یادمه

سایر آهنگ های مهدی مولاد

آخرین آهنگ مهدی مولاد

برچسب ها

توضیحات

به راحتی می توان ادعا کرد که یادمه از مهدی مولاد از شاخص ترین آهنگ های ارائه شده توسط این خواننده است. آهنگ یادمه تمام مرزهای مربوط به معیارهای یک اثر نمونه پاپ را جا به جا کرده است، از این رو می توان به گروهی که آفرینش این اثر را به عهده گرفته اند، مخصوصاً مهدی مولاد تبریک گفت. جای امیدواری است که با ارائه یادمه از مهدی مولاد، کارهای بیشتری را از او در این سطح مشاهده کنیم. همین مسئله بسیاری از منتقدین را قانع کرده است که مهدی مولاد سکان دار تغییر در ارائه آهنگ های پاپ با کیفیت فوق‌العاده خواهد بود. جای بسی خوشحالی است که یک الگوی نمونه همچون آهنگ یادمه از مهدی مولاد، شرایط را برای بهبود بازار موسیقی پاپ فراهم کرده است. طرفداران مهدی مولاد بر این باورند که تا مدتها هیچ کاری به اندازه آهنگ یادمه و با این سطح از جذابیت ارائه نخواهد شد، مگر اینکه خود این خواننده کار درست دست به کار شود. تم غالب کارهای مهدی مولاد از نوع عاشقانه و جوان پسند است. اما نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که یادمه حتی توانسته در میان دیگر قشرهای جامعه و گروه های سنی مختلف جا باز کند، خوش بدرخشد و ماندگار شود.

بابت این موفقیت بزرگ که نتیجه انتشار یادمه برای مهدی مولاد بوده است، باید به او آفرین گفت. با این وجود، دور از ذهن نیست که آرزوی های بزرگی که او برای آینده کاری خود در سر دارد، خیلی زود به حقیقت بپیوندد. تمام آثار مهدی مولاد از نظر طرفدارانش خاص و فوق‌العاده هستند، اما آهنگ یادمه در میان این آثار گل سر سبد و موردی خاص و برگزیده است. اگر به فن پیج های این خواننده جوان سر بزنید، یادمه در بیشتر آنها، در قسمتی جداگانه و در بخش هایلایت برگزیده ها، دیده می شود. همین موضوع می تواند بر توانایی مهدی مولاد در آفرینش آثار بخصوص و ویژه مهر تایید بزند. به همین دلیل، به او بابت داشتن چنین حس ظریفی باید تبریک گفت.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...