پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ مرتضی سرمدی مافیا

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی مافیا

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی مافیا

با کیفیت اصلی و لینک مستقیم پرسرعت دانلود کنید آهنگ جدید فوق العاده زیبا به نام مافیا با صدای مرتضی سرمدی را از وبسایت ( گلسار موزیک )

Download Music “Morteza Sarmadi” In The Name Of “Mafia” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی مافیا

مرتضی سرمدی مافیا

یه طرفه میری پیش قاضی آخه چطور دلت میشه راضی

جدیدنا چقدر دل میسوزونی عشقتم شده که قطره چکونی

متن آهنگ مافیا مرتضی سرمدی

حتی خندهاتم الکیه تو دست من دیگه مثل آب پاکیه

که میریزی بگو توی قلب تو چیه

دلت مثل یه جعبه ی سیاست پره رمز و راز عین مافیاست

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی مافیا

توی عاشقی یه حزب جداست از جون دلم چی میخواد

شدم چشم ترس من دیگه از احساس

نه بد شده حبست واسم هوس نکن بگی بهم غریبه ها باشم

منکه واقعا این روزا تعطیلم از بد شده غمت پیلم

به جای عشق دادی تنهاییو تحویلم

مرتضی سرمدی مافیا

سایر آهنگ های مرتضی سرمدی

آخرین آهنگ مرتضی سرمدی

برچسب ها

توضیحات

مافیا از مرتضی سرمدی غوغا به پا می کند!

کارهای مرتضی سرمدی شامل آهنگ جدید مافیا تنها گوشه ای از استعداد این خواننده جوان را به شما نشان می دهد. شاهکار جدید مرتضی سرمدی یعنی آهنگ مافیا در سطح اینترنت غوغا به پا کرده است. این آهنگ فضایی را خلق می کند تا شما در لحظه زندگی کنید و در لحظه از فضای زیبایی که برای شما ترسیم شده است لذت ببرید. از دنیای پر هیاهو اطراف خود جدا شوید و با ریتم زیبای این آهنگ لحظات خود را پر کنید. آهنگ مافیا، گویا زمینی نیست، شما را از زمان و بعدی که در آن می گذرانید جدا می کند و به لحظه زیبایی با حس هنری خلق شده توسط این خواننده با استعداد می برد. مافیا راهکار بی بدیل مرتضی سرمدی، ریتمی آرام بخش و دلربا دارد. منتقدان نظر بسیار مثبتی نسبت به این آهنگ دارند. طرفداران مرتضی سرمدی و منتقدین معتقدند که او عصاره همه تجربیات خود از آهنگ های موفق و فوق‌العاده قبلی را در خود گنجانده است. احساسات در آهنگ مافیا موج می‌زند و گویی لحظاتی که برای شما آشناست دوباره خلق می شود. لحظاتی با بار مثبت عاشقانه با معصومیت بی نظیر و لطافت بی مانند. آهنگ مافیا شما را به کلی از این دنیا جدا میکند.

می ‌توانید فضای خاصی که آهنگ مافیا برای شما باز آفرینی می کند، کلمه به کلمه لمس کنید و با آن همراه شوید. آهنگ مافیا به عبارتی معجزه جدید مرتضی سرمدی است. آهنگ مافیا خاطره سازی آرام و دوست داشتنی از مرتضی سرمدی است. او دقیقاً می داند که در دنیای موسیقی در کدام جایگاه ایستاده است. اجرای زنده آهنگ مافیا مطمئناً طرفداران او را بیش از پیش به وجد می‌آورد. این روزها همه از این می گویند که آهنگ مافیا تبدیل به فصل مشترکی با کسانی که دوستشان دارند شده است. انتقال احساسات مشترک توسط آهنگ مافیا می تواند گواه این مسئله باشد. آهنگ مافیا راهیست برای بروز حرف هایی که نمی توانید بزنید، احساساتی که نمی توانید نشان دهید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...