پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ سام معافی صدام کن

دانلود آهنگ سام معافی صدام کن

دانلود آهنگ سام معافی صدام کن

همراهان همیشگی ما باشید با دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سام معافی به نام “صدام کن” بصورت لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و خوب در رسانه معتبر گلسار موزیک

Download Sam Moafi New Music ♪ Sedam Kon In 320 And 128 Quality With Lyrics On GolsarMusic

دانلود آهنگ سام معافی صدام کن

سام معافی صدام کن

آخه من با کی بشینم پشت سر حرف بچینم

گلای باغچه دیدن نابی از رو رفتن دارن میمیرن

متن آهنگ صدام کن سام معافی

صدام کن بازم صدات میکنه هی روحمو تازه

یجوری باش که بگن بودن بلد باشه اگه نبوده آره

عجب دلبر ماهری دادی عجب روحیه به مترسک بی جون

عجب حال و هوایی عجب جادوی نابی شدم تو شهر چشمای من مهمون

دانلود آهنگ سام معافی صدام کن

گفتنش سخته زیادی آخه یجوری ماهی که نگم برات یه خوابی

حتی یه لحظم باشه دل میشه کلافه دور بمونه شبا شی

عجب دلبر ماهری دادی عجب روحیه به مترسک بی جون

عجب حال و هوایی عجب جادوی نابی شدم تو شهر چشمای من مهمون

سام معافی صدام کن

سایر آهنگ های سام معافی

آخرین آهنگ سام معافی

برچسب ها

توضیحات

صدام کن از سام معافی غوغا به پا می کند!

کارهای سام معافی شامل آهنگ جدید صدام کن تنها گوشه ای از استعداد این خواننده جوان را به شما نشان می دهد. شاهکار جدید سام معافی یعنی آهنگ صدام کن در سطح اینترنت غوغا به پا کرده است. این آهنگ فضایی را خلق می کند تا شما در لحظه زندگی کنید و در لحظه از فضای زیبایی که برای شما ترسیم شده است لذت ببرید. از دنیای پر هیاهو اطراف خود جدا شوید و با ریتم زیبای این آهنگ لحظات خود را پر کنید. آهنگ صدام کن، گویا زمینی نیست، شما را از زمان و بعدی که در آن می گذرانید جدا می کند و به لحظه زیبایی با حس هنری خلق شده توسط این خواننده با استعداد می برد. صدام کن راهکار بی بدیل سام معافی، ریتمی آرام بخش و دلربا دارد. منتقدان نظر بسیار مثبتی نسبت به این آهنگ دارند. طرفداران سام معافی و منتقدین معتقدند که او عصاره همه تجربیات خود از آهنگ های موفق و فوق‌العاده قبلی را در خود گنجانده است. احساسات در آهنگ صدام کن موج می‌زند و گویی لحظاتی که برای شما آشناست دوباره خلق می شود. لحظاتی با بار مثبت عاشقانه با معصومیت بی نظیر و لطافت بی مانند. آهنگ صدام کن شما را به کلی از این دنیا جدا میکند.

می ‌توانید فضای خاصی که آهنگ صدام کن برای شما باز آفرینی می کند، کلمه به کلمه لمس کنید و با آن همراه شوید. آهنگ صدام کن به عبارتی معجزه جدید سام معافی است. آهنگ صدام کن خاطره سازی آرام و دوست داشتنی از سام معافی است. او دقیقاً می داند که در دنیای موسیقی در کدام جایگاه ایستاده است. اجرای زنده آهنگ صدام کن مطمئناً طرفداران او را بیش از پیش به وجد می‌آورد. این روزها همه از این می گویند که آهنگ صدام کن تبدیل به فصل مشترکی با کسانی که دوستشان دارند شده است. انتقال احساسات مشترک توسط آهنگ صدام کن می تواند گواه این مسئله باشد. آهنگ صدام کن راهیست برای بروز حرف هایی که نمی توانید بزنید، احساساتی که نمی توانید نشان دهید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...