پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ بروان بند ترکیب سمی

دانلود آهنگ بروان بند ترکیب سمی

دانلود آهنگ بروان بند ترکیب سمی

با کیفیت اصلی و لینک مستقیم پرسرعت دانلود کنید آهنگ جدید فوق العاده زیبا به نام ترکیب سمی با صدای بروان بند را از وبسایت ( گلسار موزیک )

Download New Music ♪ Barvan Band – Tarkibe Sami In The GolsarMusic

دانلود آهنگ بروان بند ترکیب سمی
بروان بند ترکیب سمی

دو تا چشات یه ترکیب سمی تو که میخندی انگاری غم نی

یچیزی هست که دست خودم نی زدی به عمق قلبم میفهمی

متن آهنگ ترکیب سمی بروان بند

افتاده بازی دستت ذهنم میاد سمتت با تک تک رگای قلبم عاشقتم من

روی تو زومم بقیه حذفن کجا بگردم دورت بگردم دوای دردم

دانلود آهنگ بروان بند ترکیب سمی

به چشم هیشکی غیر از تو سد نیست کسی منو به جز تو بلد نیست

صدام بزن با اسم کوچیکم تا به همه دنیا بگم

افتاده بازی دستم دل بردم از تو رسما با تک تک رگای قلبم عاشقتم من

روی تو زومم بقیه حذفن کجا بگردم دورت بگردم دوای دردم

بروان بند ترکیب سمی

سایر آهنگ های بروان بند

آخرین آهنگ بروان بند

برچسب ها

توضیحات

ترکیب سمی، عاشقانه ای از بروان بند

بروان بند باز هم با آهنگ جدید خود، طرفداران و منتقدین را انگشت به دهان کرد. بروان بند اولویت هایی که به آنها پایبند بود، دوباره در این آهنگ، مانند کارهای موفق قبلی خود تکرار کرد. آهنگ ترکیب سمی هم خاطره ساز است، هم به یاد آورنده خاطره های بسیار زیبا، هم توانسته است بر شهرت مهدی احمد احمدوند بیافزاید، هم جمع های دوستانه را بیش از پیش گرم و صمیمی کند. در کل نصیحت من به شما این است که این آهنگ را در اولویت آهنگ های جدید این فصل از موسیقی پاپ قرار دهید. زیبایی، حس عاشقانه و روایتی دوست داشتنی از احساسات عمیق خواننده، در این آهنگ زیبا مشاهده می شود. آهنگ ترکیب سمی رقابت با بروان بند را برای دیگر خواننده های هم نسل اش تقریباً غیرممکن کرده است. پر بیراه نگفته ایم اگر سال های آینده کارنامه بروان بند حتی از این هم درخشان تر باشد. ترکیب سمی در واقع ترکیب سمی یک رویاست، رویایی که با آهنگ پر احساس زیبا و عاشقانه از بروان بند به حقیقت می پیوندد. برای اینکه حس عاشقانه ای را تجربه کنید نیاز نیست که یک فیلم طولانی عاشقانه را تماشا کنید یا یک رمان طولانی را با صرف ساعت ها بخوانید. اگر به دنبال حس عشق و تقسیم کردن لحظاتی لطیف با آنان که دوستشان دارید هستید، می ‌توانید این حس زیبا را در چند دقیقه از آهنگ ترکیب سمی تجربه کنید.

به شما اطمینان میدهم پای ثابت پلی لیست آهنگ شما، آهنگ ترکیب سمی خواهد بود. شاهکاری رویایی از بروان بند، همان که به تمام اشعار و کارهای قبلی اش اعتماد کردید. اگر از طرفداران پروپاقرص بروان بند بوده باشید هرگز به کیفیت کار او شک نمی کنید. آهنگ ترکیب سمی تکراری نو از عاشقانه های زیبای بروان بند است. اگر تا به حال با سبک کاری این خواننده خوش ذوق آشنا نبوده اید، می توانید همین حالا این آهنگ را دانلود کنید، تا یکی از بهترین خاطرات شما از سبک عاشقانه پاپ برای شما رقم بخورد.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...