پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ رامین کرمی نقاش رخ 2

دانلود آهنگ رامین کرمی نقاش رخ 2

دانلود آهنگ رامین کرمی نقاش رخ 2

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از رامین کرمی با عنوان “نقاش رخ 2” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Ramin Karami – Naghash Rokh 2 In The GolsarMusic

دانلود آهنگ رامین کرمی نقاش رخ 2

رامین کرمی نقاش رخ 2

آهنگ نقاش رخ 2 رامین کرمی

دانلود آهنگ رامین کرمی نقاش رخ 2

رامین کرمی نقاش رخ 2

سایر آهنگ های رامین کرمی

آخرین آهنگ رامین کرمی

برچسب ها

توضیحات

به راحتی می توان ادعا کرد که نقاش رخ 2 از رامین کرمی از شاخص ترین آهنگ های ارائه شده توسط این خواننده است. آهنگ نقاش رخ 2 تمام مرزهای مربوط به معیارهای یک اثر نمونه پاپ را جا به جا کرده است، از این رو می توان به گروهی که آفرینش این اثر را به عهده گرفته اند، مخصوصاً رامین کرمی تبریک گفت. جای امیدواری است که با ارائه نقاش رخ 2 از رامین کرمی، کارهای بیشتری را از او در این سطح مشاهده کنیم. همین مسئله بسیاری از منتقدین را قانع کرده است که رامین کرمی سکان دار تغییر در ارائه آهنگ های پاپ با کیفیت فوق‌العاده خواهد بود. جای بسی خوشحالی است که یک الگوی نمونه همچون آهنگ نقاش رخ 2 از رامین کرمی، شرایط را برای بهبود بازار موسیقی پاپ فراهم کرده است. طرفداران رامین کرمی بر این باورند که تا مدتها هیچ کاری به اندازه آهنگ نقاش رخ 2 و با این سطح از جذابیت ارائه نخواهد شد، مگر اینکه خود این خواننده کار درست دست به کار شود. تم غالب کارهای رامین کرمی از نوع عاشقانه و جوان پسند است. اما نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که نقاش رخ 2 حتی توانسته در میان دیگر قشرهای جامعه و گروه های سنی مختلف جا باز کند، خوش بدرخشد و ماندگار شود.

بابت این موفقیت بزرگ که نتیجه انتشار نقاش رخ 2 برای رامین کرمی بوده است، باید به او آفرین گفت. با این وجود، دور از ذهن نیست که آرزوی های بزرگی که او برای آینده کاری خود در سر دارد، خیلی زود به حقیقت بپیوندد. تمام آثار رامین کرمی از نظر طرفدارانش خاص و فوق‌العاده هستند، اما آهنگ نقاش رخ 2 در میان این آثار گل سر سبد و موردی خاص و برگزیده است. اگر به فن پیج های این خواننده جوان سر بزنید، نقاش رخ 2 در بیشتر آنها، در قسمتی جداگانه و در بخش هایلایت برگزیده ها، دیده می شود. همین موضوع می تواند بر توانایی رامین کرمی در آفرینش آثار بخصوص و ویژه مهر تایید بزند. به همین دلیل، به او بابت داشتن چنین حس ظریفی باید تبریک گفت.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...