پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ ابی عالی لب گور

دانلود آهنگ ابی عالی لب گور

دانلود آهنگ ابی عالی لب گور

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از ابی عالی با عنوان “لب گور” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download Music “Ebi Awli” In The Name Of “Lab Gor” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ ابی عالی لب گور

ابی عالی لب گور

آهنگ لب گور ابی عالی

دانلود آهنگ ابی عالی لب گور

ابی عالی لب گور

سایر آهنگ های ابی عالی

آخرین آهنگ ابی عالی

برچسب ها

توضیحات

عنصر تجربه را در آهنگ لب گور از ابی عالی به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت. تجربه اندوزی ابی عالی به کمک او امده است تا اثری فاخر را منتشر کند. عصاره تلاش های چند ساله ابی عالی در آهنگ لب گور تجلی پیدا کرده است. ابی عالی از همین رو با خیال راحت و با کوله باری از تجربه دست به تولید لب گور زده است. این آهنگ ماندنی ارزنده ترین کار هنری او به شمار می رود. استعداد ذاتی و هنری ابی عالی در آهنگ لب گور شکوفا شده است و او را نه یک پله، بلکه صد پله نسبت به گذشته خود و همچنین رقبا بالاتر برده است. نگاه اکثر افرادی که کم تر با او آشنا بوده اند، با انتشار آهنگ جدیدش، یعنی لب گور نسبت به او تغییر کرده است. روزهای اخیر بحث بر سر این است که تورهای موسیقی او چه زمانی اجرا میشود و اینکه آیا آهنگ تک و فوق العاده لب گور توسط او اجرا می شود یا خیر. همین مورد نشان دهنده اقبال عمومی چشم گیر نسبت به لب گور و نشان دهنده انتظار زیادی است که طرفداران ابی عالی از او دارند. به عبارتی لب گور، لب گور رویای ابی عالی برای معروف تر شدن است. شیمی بی نظیری که میان آهنگ و شنونده در هنگام شنیدن این آهنگ حس میشود تقریباً نظیر ندارد.

پیام عاشقانه ابی عالی در آهنگ لب گور عمق نفوذ بسیار شگفت انگیزی در شنونده دارد. او مخاطب را آنقدر خوب می شناسد که می داند که کلمات عاشقانه باید پا را فراتر از تعریف و تمجید ظاهری بگذارد. او کلماتی را انتخاب کرده است که با استفاده از آن ها به سهولت نشان میدهد چه احساسی دارد، کاری که به ندرت در آهنگ های چند سال اخیر و در این سطح دیده شده است. پیام ابی عالی در لب گور، درباره عشقیست که تا ابد باقی می ماند و مرگی برای آن متصور نیست. بله آهنگ لب گور به راستی با روح مخاطب حرف میزند نه با جسم فانی او.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...