پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ حمید هیراد هرگز

دانلود آهنگ حمید هیراد هرگز

دانلود آهنگ حمید هیراد هرگز

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از حمید هیراد با عنوان “هرگز” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download Music “Hamid Hiraad” In The Name Of “Hargez” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ حمید هیراد هرگز

حمید هیراد هرگز

حسرت عشقی به دل دارم که طوفان میکند

زخم دل را با نمک عمریست درمان میکند

متن آهنگ هرگز حمید هیراد

هرگز از یاد نبرم آنکه مرا بی سر و سامان خودش کرد

هرگز از یاد نبرم آنکه مرا اسیر چشمان خودش کرد

دانلود آهنگ حمید هیراد هرگز

هرگز از یاد نبرم من که دلم را به که دادم

هرگز از یاد نبرم من که به پای که فتادم

آنقدر از تو نوشتم که خودم رفته ز یادم

هرگز هرگز نکنم نگهی به نگاه کسی

که اگر تو به داد دلم نرسی میمیرم

هرگز هرگز ندهم دل خود به هوای کسی

بی تو در قفسم نبود نفسی شیرینم بی تو میمیرم

حمید هیراد هرگز

سایر آهنگ های حمید هیراد

آخرین آهنگ حمید هیراد

برچسب ها

توضیحات

بازگشت حمید هیراد با آهنگ هرگز

فضای زیبای آهنگ هرگز قلب تمام طرفداران حمید هیراد را تصرف کرده است بسیاری از مردم آهنگ هرگز را این روزها به خوبی می شناسند. این آهنگ توسط حمید هیراد و گروهی که سال هاست با او کار می‌کنند ضبط شده است. آهنگ هرگز برای اولین بار دو هفته پیش روانه بازار شد. آهنگ هرگز از حمید هیراد باعث شده است که امروزه کمتر کسی او را نشناسد، ولی به دلیل آنکه این آهنگ به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است مطمئن باشید به اثری تبدیل می شود که حمید هیراد را معروف تر از قبل میکند. درون آهنگ حس غم عاشقانه ای همانند بسیاری دیگر از آثار او نهفته است با این حال این زیباترین آهنگی است که شاید با این تم شنیده باشید. موفقیت آهنگ هرگز بسیار باورنکردنی است. طرفداران حمید هیراد از او قدردانی می‌کنند که این آهنگ را روانه بازار کرده است. آهنگ هرگز تاثیر عمیقی روی ذائقه طرفداران موسیقی پاپ گذاشته است، به طوری که همه آهنگ هرگز را شگفت انگیز توصیف می کند. آهنگ هرگز در آینده به یکی از آن آهنگ‌های کلاسیکی تبدیل میشود که یادآور زمان اوج این خواننده بوده است. تم آهنگ هرگز به گونه ای است که طرفداران او همواره این روزها از خود می پرسند که حمید هیراد تحت تاثیر چه جوی این شعر را اجرا کرده است.

آهنگ هرگز بازتاب یک عاشقانه لطیف و دوست داشتنی با موسیقی آرام و گیراست. تم غم انگیز این آهنگ اگرچه اینطور القا می کند که عاشق از معشوق جدا شده است اما برای او به گونه ای آرزوی عشق و شادی می کند. موسیقی آهنگ هرگز به کمک حمید هیراد آمده است تا بتواند این حس را بیشتر و بهتر به شنونده منتقل کند. به نظر می رسد آهنگ هرگز تا مدتها رقیبی که بتواند حتی به گرد پایش برسد را نیز به خود نخواهد دید.

 

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...