پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ امو بند حرف مردم

دانلود آهنگ امو بند حرف مردم

دانلود آهنگ امو بند حرف مردم

به سایت گلسار موزیک خوش آمدید همراه ما باشید با دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا و دلنشین با صدای خواننده خوب کشورمون امو بند عزیز به نام “حرف مردم” با بهترین کیفیت و تکست ترانه {128 و 320 mp3}

Download New Music ♪ Emo Band – Harfe Mardom In The GolsarMusic

دانلود آهنگ امو بند حرف مردم
امو بند حرف مردم

بیا دستامو بگیر منو بکش بالا از این مرداب رفتنت کابوسمه کاری بکن که بپرم از خواب

بشینم چشم به راه تا کی اذیتت نکن نرو با هرکی جز من رفاقت نکن

متن آهنگ حرف مردم امو بند

نه تو میتونی طاقت بیاری نه من اونایی که بدمو گفتن پیشت دشمنن

نذار حرف مردم بشیم عشق من بیا نباید خسته شیم عشق من

دانلود آهنگ امو بند حرف مردم

ببین کی به جز من هنوزم پشتته مث شیر عشق من

نذار حرف مردم بشیم عشق من بیا نباید خسته شیم عشق من

ببین کی به جز من هنوزم پشتته مث شیر عشق من

امو بند حرف مردم

سایر آهنگ های امو بند

آخرین آهنگ امو بند

برچسب ها

توضیحات

حرف مردم از امو بند غوغا به پا می کند!

کارهای امو بند شامل آهنگ جدید حرف مردم تنها گوشه ای از استعداد این خواننده جوان را به شما نشان می دهد. شاهکار جدید امو بند یعنی آهنگ حرف مردم در سطح اینترنت غوغا به پا کرده است. این آهنگ فضایی را خلق می کند تا شما در لحظه زندگی کنید و در لحظه از فضای زیبایی که برای شما ترسیم شده است لذت ببرید. از دنیای پر هیاهو اطراف خود جدا شوید و با ریتم زیبای این آهنگ لحظات خود را پر کنید. آهنگ حرف مردم، گویا زمینی نیست، شما را از زمان و بعدی که در آن می گذرانید جدا می کند و به لحظه زیبایی با حس هنری خلق شده توسط این خواننده با استعداد می برد. حرف مردم راهکار بی بدیل امو بند، ریتمی آرام بخش و دلربا دارد. منتقدان نظر بسیار مثبتی نسبت به این آهنگ دارند. طرفداران امو بند و منتقدین معتقدند که او عصاره همه تجربیات خود از آهنگ های موفق و فوق‌العاده قبلی را در خود گنجانده است. احساسات در آهنگ حرف مردم موج می‌زند و گویی لحظاتی که برای شما آشناست دوباره خلق می شود. لحظاتی با بار مثبت عاشقانه با معصومیت بی نظیر و لطافت بی مانند. آهنگ حرف مردم شما را به کلی از این دنیا جدا میکند.

می ‌توانید فضای خاصی که آهنگ حرف مردم برای شما باز آفرینی می کند، کلمه به کلمه لمس کنید و با آن همراه شوید. آهنگ حرف مردم به عبارتی معجزه جدید امو بند است. آهنگ حرف مردم خاطره سازی آرام و دوست داشتنی از امو بند است. او دقیقاً می داند که در دنیای موسیقی در کدام جایگاه ایستاده است. اجرای زنده آهنگ حرف مردم مطمئناً طرفداران او را بیش از پیش به وجد می‌آورد. این روزها همه از این می گویند که آهنگ حرف مردم تبدیل به فصل مشترکی با کسانی که دوستشان دارند شده است. انتقال احساسات مشترک توسط آهنگ حرف مردم می تواند گواه این مسئله باشد. آهنگ حرف مردم راهیست برای بروز حرف هایی که نمی توانید بزنید، احساساتی که نمی توانید نشان دهید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...