پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ حامد شیربیگی مرا به باورت ببر

دانلود آهنگ حامد شیربیگی مرا به باورت ببر

دانلود آهنگ حامد شیربیگی مرا به باورت ببر

به سایت گلسار موزیک خوش آمدید همراه ما باشید با دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا و دلنشین با صدای خواننده خوب کشورمون حامد شیربیگی عزیز به نام “مرا به باورت ببر” با بهترین کیفیت و تکست ترانه {128 و 320 mp3}

Download New Music ♪ Hamed Shirbeygi – Mara Be Bavarat Bebar In The GolsarMusic

دانلود آهنگ حامد شیربیگی مرا به باورت ببر

حامد شیربیگی مرا به باورت ببر

من از تو قصه گفته ام تمام شب تمام راه

هزارو یک شب من است سیاهی همان نگاه

متن آهنگ مرا به باورت ببر حامد شیربیگی

هزار پاره از یه حس هزار پاره از سکوت

نگاه بی قراره تو به سهم چشم من نبود

مرا به باورت ببر و در خودت نگاه کن

بیا به شانه ام بزن مرا تو روبراه کن

صدا بزن به اسم شب که جان بگیرم ازت

مرا پریده عقل را دوباره سر به راه کن

دانلود آهنگ حامد شیربیگی مرا به باورت ببر

بی تو ترانه هایم بی تاب

بی تو روزگارم غم جاریست

بازا که آسمانم بارانیست

مرا به باورت ببر و در خودت نگاه کن

بیا به شانه ام بزن مرا تو روبراه کن

صدا بزن به اسم شب که جان بگیرم ازت

مرا پریده عقل را دوباره سر به راه کن

حامد شیربیگی مرا به باورت ببر

سایر آهنگ های حامد شیربیگی

آخرین آهنگ حامد شیربیگی

برچسب ها

توضیحات

مرا به باورت ببر فوق العاده عشق از حامد شیربیگی

حامد شیربیگی هر چه که می خواسته است را درو کرده است. از تمام دوستداران دنیای پاپ گرفته تا امتیاز بسیار بالای منتقدین به آهنگ فوق العاده و بی رقیب مرا به باورت ببر. او همه این موارد را از آن خود کرده است. از عوامل برتری فوق‌العاده حامد شیربیگی و آهنگ مرا به باورت ببر نسبت به کارهای قبلی اش را می توان تمرکز بسیار زیاد روی نحوه اجرای مرا به باورت ببر برشمرد. البته در کنار این مسئله حامد شیربیگی نقش سرایش شعر، تیم ضبط آهنگ و تلاش شبانه روزی خود را در کنار حساسیت فوق العاده اش به خاطر مخاطبین پروپاقرص خود بی تاثیر نمی داند. او معتقد است آهنگی همچون آهنگ مرا به باورت ببر و استقبال طوفانی از آن می تواند در درجه اول توجه زیاد به مخاطب بوده باشد. برای ارائه مرا به باورت ببر تمام تلاش ها شده است تا به ذائقه مخاطبین در بالاترین سطح توجه ویژه‌ای شود. طرفداران و فن پیج های حامد شیربیگی در کنار ارائه آهنگ مرا به باورت ببر نظرات خود را ارائه کردند. تقریباً در در بیشتر موارد استقبال بسیار فوق‌العاده‌ای از آهنگ مرا به باورت ببر دیده شده است. حامد شیربیگی برخلاف دیگر خوانندگان که به دلیل ارائه برخی کارها، شاید دوره های ریزش مخاطب را تجربه کرده باشند، با مرا به باورت ببر به طرز باورنکردنی اوج گرفته و دست نیافتنی شده است. منتقدین مرا به باورت ببر را از برجسته ترین کارهای حامد شیربیگی در حیطه آهنگ پاپ معرفی کردند.

مرا به باورت ببر آهنگی است که برند حامد شیربیگی روی آن است و کاری بسیار فوق‌العاده از آب درآمده است. از این بابت باید با دقت مرا به باورت ببر را قضاوت کرد زیرا با جزئی نگری بسیار زیادی توسط حامد شیربیگی ارائه شده است. این آهنگ جزوه پر دانلود ترین آهنگ های حامد شیربیگی شده است و توانسته تا جایگاهی ویژه برای این خواننده جوان کشورمان دست و پا کند همه معتقدند که مرا به باورت ببر، حامد شیربیگی را به جایگاهی دست نیافتنی رسانده است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...