پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ امید راد مات چشات

دانلود آهنگ امید راد مات چشات

دانلود آهنگ امید راد مات چشات

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از امید راد با عنوان “مات چشات” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Omid Raad – Maat Cheshat In The GolsarMusic

دانلود آهنگ امید راد مات چشات

امید راد مات چشات

چشای تو مثل یه دریاست و دل من ساحل اون

ضربان قلب منی و منم جونم واسه تو

متن آهنگ مات چشات امید راد

بودن تو مثل ستاره توی آسمون قشنگ

هرچی بگم بازم کمه پیشم بمون تو تا ابد

من دلم میخواد تورو کم نذاری واسم اصن

من چشاتو دوس دارم رنگش شبیه ماه قشنگ

دانلود آهنگ امید راد مات چشات

بودنت چقد قشنگه میخوام فقط کنارم باشی

تو کنارم باشی منم چشاتو بکنم نقاشی

اگه دنیا و بگردی نمیبینی مثل من عاشق

تو بیا کنار من باش تا عشقمو بکنم ثابت

من دلم میخواد تورو کم نذاری واسم اصن

من چشاتو دوس دارم رنگش شبیه ماه قشنگ

امید راد مات چشات

سایر آهنگ های امید راد

آخرین آهنگ امید راد

برچسب ها

توضیحات

مات چشات از امید راد، آهنگ محبوب این روزها

این روزها اگر به رادیو گوش داده باشید انتخاب بیشتر مخاطبینی که تماس می گیرند آهنگ مات چشات از امید راد است. آهنگ مات چشات که شروع بسیار طوفانی و فوق‌العاده‌ای داشته است از تعداد دانلود ها از وبسایت امید راد گرفته، تا فروش آن در مراکز عرضه موسیقی در سراسر کشور در نوع خود رکوردشکنی کرده است. گروه های ارزیابی و نقد آهنگ ها و همچنین برنامه های این چنینی در رادیو آهنگ مات چشات را شاهکار سال جدید معرفی کردند. ‌بسیاری پیش بینی می‌کنند تا آهنگ مات چشات باعث محبوبیت دوچندان این خواننده جوان یعنی امید راد بشود. آهنگ مات چشات در گروه بهترین و پرمخاطب ترین آهنگ های ارائه شده از این خواننده در سبک پاپ قرار می گیرد. حساسیت فوق العاده امید راد در ارتباط با طرفداران نیز باعث شده است تا افراد بیشتری با او آشنا شده و همین باعث وایرال شدن آهنگ مات چشات شده است. البته نباید نقش کیفیت خوب آهنگ مات چشات را در این میان نادیده گرفت، زیرا ارائه آهنگ در این سطح باور نکردنی توسط امید راد باعث محبوبیت فوق العاده او در میان طرفداران شده است. امید راد آهنگ مات چشات تقدیم را به طرفداران پروپاقرص خود که شبانه روز پیگیر زمان انتشار آن بوده‌اند کرده است.

آهنگ مات چشات باعث شده تا روز به روز به تعداد طرفداران امید راد افزوده شود، مسئله ای که نمی توان به سادگی از کنار آن رد شد. کارشناسان برجسته موسیقی پاپ علت این محبوبیت را در کنار فندم ها طرفداران فوق العاده، کیفیت عالی امید راد اجرای می دانند. این تجربه بی نظیر و حرفه ای برای امید راد تبدیل به جاده ای رو به موفقیت های بیشتر برای او شده است. البته ناگفته نماند که مات چشات از امید راد یک شبه ارائه نشده بلکه پشت آن ساعت ها کار و زحمت نهفته است. با این منوال موفقیت امید راد با در نظر گرفتن تمام این ارزش گذاری ها دور از انتظار هم نبود!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...