پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ آرمین آراد نارنجی

دانلود آهنگ آرمین آراد نارنجی

دانلود آهنگ آرمین آراد نارنجی

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از آرمین آراد با عنوان “نارنجی” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Armin Arad – Narenji In The GolsarMusic

دانلود آهنگ آرمین آراد نارنجی

آرمین آراد نارنجی

متن آهنگ نارنجی آرمین آراد

دانلود آهنگ آرمین آراد نارنجی

آرمین آراد نارنجی

سایر آهنگ های آرمین آراد

آخرین آهنگ آرمین آراد

برچسب ها

توضیحات

آرمین آراد عشق را برای شما نارنجی می کند!

آهنگ نارنجی بسیار شاعرانه است و دانستن پیشینه کارهای دیگر خواننده آن یعنی آرمین آراد، درک آن را از منظر احساسی بسیار آسان‌تر می‌کند. متن آهنگ به گونه ای است که با وجود اینکه دو نفر از دو دنیای احساسی متفاوت هستند، این رابطه عاشقانه و تفاوت هایشان را می‌پذیرند. عاشقانی که یکی سرد است اما عاشق، دیگری آتشین و بی قرار! شاید فکر کنید که سبک پاپ محبوب بخش‌هایی از جامعه ماست اما آهنگ نارنجی از آرمین آراد توانسته است با غنایی که دارد طیف گسترده ای از مردم را به خود جذب کند. درک آهنگ نارنجی کار سختی نیست، آرمین آراد مستقیما شما را به عاشق شدن دعوت می کند. آهنگ نارنجی آنقدر بی نظیر و احساسی است که شاید نتوانید هیچ آهنگ دیگری را تا مدت ها مانند آن پیدا کنید. این آهنگ را می توانید در هر موقعیت گوش داهید و هیچ وقت از تم و زیبایی آن خسته نشوید. کاری که از هر خواننده ای ساخته نیست. تجربه ای دلپذیر همراه با آهنگ نارنجی در کافه های آرام در قلب شهر یا سوار بر ماشین در جاده های شمال کشور، یا هر جایی که می توانید آرامش را تجربه کنید منتظر شماست. آرامشی که آهنگ نارنجی به شما می دهد چیزی نیست که هر آهنگی از پس آن بر بیاید.

اینجاست که منتقدین یک صدا آرمین آراد و آهنگ نارنجی از او را ستایش کرده اند. به عبارت دیگر، این یک آهنگ عاشقانه معمولی نیست. بر اساس اشعار، آنچه که آرمین آراد به احتمال زیاد به آن اشاره می کند، مفهوم عشقی است که خواننده می خواهد مخاطب هم ماننده او حس کند، یعنی به اصطلاح، احساسات روحی او به وسیله آهنگ نارنجی به مخاطب نزدیک شود. آهنگ نارنجی از آرمین آراد به گونه ای است که مخاطب عمیقا درک می کند داستان عشق دو فرد از دو دنیای متفاوت چگونه است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...