پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ یوسف زمانی خودم مقصرم

دانلود آهنگ یوسف زمانی خودم مقصرم

دانلود آهنگ یوسف زمانی خودم مقصرم

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت خودم مقصرم از یوسف زمانی عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download New Music ♪ Yousef Zamani – Khodam Moghaseram In The GolsarMusic

دانلود آهنگ یوسف زمانی خودم مقصرم
یوسف زمانی خودم مقصرم

♩♬خودم مقصرم که خواستمت با جونو دل یبار♪♭

♩♬نگفتی این چقدر میخورده خون دل♪♭

متن آهنگ یوسف زمانی خودم مقصرم

♩♬بخوام دروغ نگم دلم هنوزم پیشته♪♭

♩♬ولی باهام که سردی بمونم که چی بشه♪♭

♩♬نقاب عشقو زدی همه ی اینا پوچ و پر حالا♪♭

♩♬برو واسه ی هرکسی که عشقته گل بخر♪♭

♩♬همه چی چراغ خاموش تموم بشه عشق من♪♭

♩♬به دوراهی رسیدیم بد میاریم پشت هم♪♭

♩♬حیف اون همه خاطره چیشد این همه فاصله♪♭

♩♬بینمون واضحه حست به من کاذبه♪♭

♩♬چی بگم چی بخوام آخه تا کجا باهات راه بیام♪♭

♩♬این قلبه که هردفعه باید از دست تو بشکنه♪♭

دانلود آهنگ یوسف زمانی خودم مقصرم

یوسف زمانی خودم مقصرم

سایر آهنگ های یوسف زمانی

آخرین آهنگ یوسف زمانی

برچسب ها

توضیحات

بازگشت یوسف زمانی با آهنگ خودم مقصرم

فضای زیبای آهنگ خودم مقصرم قلب تمام طرفداران یوسف زمانی را تصرف کرده است بسیاری از مردم آهنگ خودم مقصرم را این روزها به خوبی می شناسند. این آهنگ توسط یوسف زمانی و گروهی که سال هاست با او کار می‌کنند ضبط شده است. آهنگ خودم مقصرم برای اولین بار دو هفته پیش روانه بازار شد. آهنگ خودم مقصرم از یوسف زمانی باعث شده است که امروزه کمتر کسی او را نشناسد، ولی به دلیل آنکه این آهنگ به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است مطمئن باشید به اثری تبدیل می شود که یوسف زمانی را معروف تر از قبل میکند. درون آهنگ حس غم عاشقانه ای همانند بسیاری دیگر از آثار او نهفته است با این حال این زیباترین آهنگی است که شاید با این تم شنیده باشید. موفقیت آهنگ خودم مقصرم بسیار باورنکردنی است. طرفداران یوسف زمانی از او قدردانی می‌کنند که این آهنگ را روانه بازار کرده است. آهنگ خودم مقصرم تاثیر عمیقی روی ذائقه طرفداران موسیقی پاپ گذاشته است، به طوری که همه آهنگ خودم مقصرم را شگفت انگیز توصیف می کند. آهنگ خودم مقصرم در آینده به یکی از آن آهنگ‌های کلاسیکی تبدیل میشود که یادآور زمان اوج این خواننده بوده است. تم آهنگ خودم مقصرم به گونه ای است که طرفداران او همواره این روزها از خود می پرسند که یوسف زمانی تحت تاثیر چه جوی این شعر را اجرا کرده است.

آهنگ خودم مقصرم بازتاب یک عاشقانه لطیف و دوست داشتنی با موسیقی آرام و گیراست. تم غم انگیز این آهنگ اگرچه اینطور القا می کند که عاشق از معشوق جدا شده است اما برای او به گونه ای آرزوی عشق و شادی می کند. موسیقی آهنگ خودم مقصرم به کمک یوسف زمانی آمده است تا بتواند این حس را بیشتر و بهتر به شنونده منتقل کند. به نظر می رسد آهنگ خودم مقصرم تا مدتها رقیبی که بتواند حتی به گرد پایش برسد را نیز به خود نخواهد دید.

 

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...