پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ محمد امیری قفلی

دانلود آهنگ محمد امیری قفلی

دانلود آهنگ محمد امیری قفلی

به سایت گلسار موزیک خوش آمدید همراه ما باشید با دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا و دلنشین با صدای خواننده خوب کشورمون محمد امیری عزیز به نام “قفلی” با بهترین کیفیت {128 و 320 mp3}

Download Music “Mohammad Amiri” In The Name Of “Ghofli” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ محمد امیری قفلی

محمد امیری قفلی

طلوع صبحمی جاده عبورمی اسم جدایی باری دیده سرم شروع کمه خودزنی

تو دوای دردمی مورفین ناو خوینمی یاد و خاطرات وقته ایی ماله

متن آهنگ قفلی محمد امیری

دانلود آهنگ محمد امیری قفلی

باته سرم برمنی وی زندگیه حالم ویک خوید

هر بار وگردم وروا کید بیل وناو حال خوم بوم داد و بیداد

محمد امیری قفلی

سایر آهنگ های محمد امیری

آخرین آهنگ محمد امیری

برچسب ها

توضیحات

قفلی از محمد امیری منتشر شد

توانایی خلق آثار فوق‌العاده همچون آهنگ قفلی کار هرکسی نیست، بنابراین نباید انتظار تکرار گاه و بیگاه این آهنگ را از هر خواننده ای داشته باشید. بهتر است از یک خواننده کارکشته با صدای پخته و فوق العاده هم چون محمد امیری انتظار خلق شاهکاری همچون قفلی را در سر داشته باشید. بیشتر طرفداران محمد امیری درک بسیار واضحی از کارهای او دارند و مطمئن هستند که حتی با وجود اینکه او در بازه زمانی طولانی کارهای خود را ارائه می‌دهد، باید به او اطمینان کنند، زیرا کیفیت کارهای او از جمله آهنگ فوق العاده زیبا و جنجالی جدید او یعنی آهنگ قفلی بی رقیب است. بیشتر افرادی که جذب کارهای محمد امیری میشوند، اعتراف می کنند که بعد از گوش دادن به کارهای او کمتر سراغ کارهای پاپ دیگر برای گوش دادن می روند. محبوبیت این خواننده جوان به سادگی به دست نیامده است. کارهای او همچون آهنگ قفلی که از جمله امضا های هنری او به حساب می آیند، باعث شهرت فوق العاده او شده اند. محمد امیری و آهنگ قفلی خود یک مدرسه هنری و کلاس درس برای دیگر هنرمندان به حساب می آیند. تجربه این خواننده توانا به کمک صدای پخته او آمده و در کنار درک حرفه‌ای او از موسیقی، توانسته است شاهکاری همچون آهنگ قفلی را به شنونده ها هدیه کنند.

متن، ریتم و تکنیک دقیق قفلی از کسی غیر از محمد امیری انتظار نمی رود. اجرای زنده این آهنگ مطمئناً کار بسیار فوق‌العاده در خواهد آمد، زیرا کار استودیویی آن نیز نوید یک اجرای فوق العاده را به طرفداران او به صورت زنده و روی سن می دهد. محمد امیری به کار خود اطمینان دارد و اعتماد به نفس او هم باعث فکری باز برای خلق شاهکار بی بدیل قفلی شده است. این اعتماد به نفس ناشی از تجربه کارهای موفق قبلی است. طرفداران و فندوم های پروپاقرص او همواره منتظر یک کار جدید همچون آهنگ قفلی هستند.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...