پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ یوسف زمانی من تورو خواستم

دانلود آهنگ یوسف زمانی من تورو خواستم

دانلود آهنگ یوسف زمانی من تورو خواستم

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت من تورو خواستم از یوسف زمانی عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download Yousef Zamani New Music ♪ Man Toro Khastam In 320 And 128 Quality With Lyrics On GolsarMusic

دانلود آهنگ یوسف زمانی من تورو خواستم

یوسف زمانی من تورو خواستم

من تورو خواستم چون مث ماهی مث یه راهی رو به آرامش

این حال خوبو این حال خوبو بیشتر از هر چیز دیگه میخوامش من خیلی میخوامت

متن آهنگ من تورو خواستم یوسف زمانی

من تورو خواستم چون الماس نابی تو کمیابی تو دنیا

با تو آدم بی خیاله چی میشه فردا میون دردا

دانلود آهنگ یوسف زمانی من تورو خواستم

تویی نفس همه سر و کارم همه چیو میدونی دربارم

میدونی که چقد دوست دارم

یوسف زمانی من تورو خواستم

سایر آهنگ های یوسف زمانی

آخرین آهنگ یوسف زمانی

برچسب ها

توضیحات

من تورو خواستم ، شاهکار بی نظیر یوسف زمانی

من تورو خواستم یک آهنگ ضبط شده توسط یوسف زمانی است. موفقیت این آهنگ به گونه ای طوفانی شروع شده است. حتی برخی اعتقاد دارند که می توان از آهنگ من تورو خواستم به عنوان امضای هنری و کاری برجسته در کارنامه یوسف زمانی یاد کرد. تخمین زده می شود که آهنگ من تورو خواستم با دانلود کم نظیر و استقبال عالی منتقدین و طرفداران یوسف زمانی رو به رو شود. یوسف زمانی بسیار برای این آهنگ تلاش کرده و با تیم نوشتن آهنگ و تنظیم کننده موسیقی، همکاری پایاپای داشته است. بنابراین بعید به نظر نمی رسید که همچین شاهکاری را روانه بازار کند تا هم طرفدارنش خوشحال شوند، هم بر شهرتش افزوده شود. آهنگ من تورو خواستم ، موسیقی زنده و پویایی دارد و حس زیبا و سرشار از احساسات ناب را به شنونده هدیه می کند. این آهنگ از تکنیک تنظیم ساز، به شکل بی نظیری بهره می برد که باعث شده تا در میان دیگر آهنگ های شنیده شده اخیر بسیار دلنشین تر و پر مخاطب تر شود. ترکیب بندی عالی و متن شعر پر احساس و دلنشین بر مقبولیت هر چه بیشتر آهنگ من تورو خواستم افزوده است. این آهنگ می تواند لحظات دراماتیک یک عاشقانه زیبا را به مخاطب خود منتقل کند و همین موضوع می تواند رمز موفقیت یوسف زمانی باشد.

منتقدان این آهنگ را درخشان ترین اثر یوسف زمانی معرفی کرده اند، آهنگی که عشق را به طرفدارانش هدیه کرده است. این آهنگ با شعر عاشقانه، ملودی زیبا و گوشنواز هر کسی را به تحسین وا می دارد. امکان ندارد که این آهنگ را بشنوید ولی با آن شعر را زمزمه و تکرار نکنید. آهنگ من تورو خواستم قلب شنونده را تسخیر کرده، آن را با خود همراه می کند. این عاشقانه فوق العاده، اشتیاقی باورنکردنی را برای شنیدن دوباره و دوباره این آهنگ در شما بر می انگیزد! اگر می خواهید داستان عاشقانه خودتان را با کسی که دوست دارید بسازید، حتما آهنگ زیبای من تورو خواستم را در پلی لیست خود قرار دهید!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...