پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ یاسر بینام به جون لبات

دانلود آهنگ یاسر بینام به جون لبات

دانلود آهنگ یاسر بینام به جون لبات

کاربران عزیز وبسایت گلسار موزیک هم اکنون بشنوید دانلود آهنگ بسیار زیبای به جون لبات با صدای یاسر بینام با متن کامل و بهترین کیفیت MP3

Download New Music ♪ Yaser Binam – Be Jone Del In The GolsarMusic

دانلود آهنگ یاسر بینام به جون لبات

یاسر بینام به جون لبات

من خودم رو غمات میریزم تو خودم

داره موهات دیوونم میکنه همه دستا

متن آهنگ بجون لبات یاسر بینام

بدون تو این شبا دلم دیوونه بازیشو میخواد

بذار این دیوونه راضی شه بیاد

من خودم تنهایی میگردم دورت

دانلود آهنگ یاسر بینام به جون لبات

همیشه برفا که میریخت یه جاده میخواستی یه چنتایی ریمیکس

میری تند میری میگی میون ما علاقه ای نیست

تو که همه جامو دیدی

یاسر بینام به جون لبات

سایر آهنگ های یاسر بینام

آخرین آهنگ یاسر بینام

برچسب ها

توضیحات

به جون لبات ، معجزه جدید یاسر بینام

آهنگ جدید و زیبای به جون لبات ثابت کرد که یاسر بینام میتواند موفقیت های چشمگیر دیگری را در عرصه خوانندگی کسب کند و در کنار آن، هم نظر منتقدان را به خود جلب کند و هم طرفداران خود را راضی نگه داشته باشد. آهنگ به جون لبات از یاسر بینام کولاک به پا کرده است و شما می توانید آن را در گوشه گوشه شهر و مهمانی ها گوش کنید. به شما اطمینان می‌دهم که می توانید فضای خاطره انگیزی با آهنگ به جون لبات در کنار دوستانتان، تجربه کنید. هر کجا باشید، از زمانی که سوار اتومبیل خود هستید تا زمانی که در یک رستوران در کنار دوستان خود شام سرو می کنید، آهنگ به جون لبات میتواند حس و حال یک تم رمانتیک را برای شما بیافریند. آهنگ به جون لبات از جمله بهترین کارهای یاسر بینام است. ملودی زیبا شعر اصیل و تکنیک منحصر به فرد یاسر بینام ، آهنگ به جون لبات را به اثری جاودانه تبدیل کرده است. خاص بودن این اثر، توانایی در خلق خارق‌العاده لحظات بسیار زیبا برای شنونده اش است. انتظار می رود تا رکورد آهنگ و تعداد دانلود آن در سطح اینترنت شکسته شود. به موسیقی که در آن به کار برده شده است اعتماد کنید، زیرا به جرات می گویم لحظات شادی را با این آهنگ در پیش رو خواهید داشت.

هر آنچه را که بخواهید فضای زیبا و احساسی آهنگ به جون لبات به شما هدیه می دهد، لحظاتی که آن را هیچ جای دیگر با هیچ آهنگ دیگری تجربه نکرده و نخواهید کرد. برای دانلود این آهنگ شک نکنید. با شنیدن این آهنگ نه تنها برای خود خاطره سازی می کنید بلکه به این نتیجه می رسید که می‌توان برای لذت بردن بیشتر از آن با دوستانتان اجرای زنده آن را توسط یاسر بینام روی سن تجربه کنید.پیشنهاد می کنم زمان را از دست ندهید، آهنگ به جون لبات از یاسر بینام را دانلود کنید و از آن لذت ببرید!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...