پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ کیوان انصاری جفت شیش

دانلود آهنگ کیوان انصاری جفت شیش

دانلود آهنگ کیوان انصاری جفت شیش

با کیفیت اصلی و لینک مستقیم پرسرعت دانلود کنید آهنگ جدید فوق العاده زیبا به نام جفت شیش با صدای کیوان انصاری را از وبسایت ( گلسار موزیک )

Download New Music ♪ Keyvan Ansari – Joft 6 In The GolsarMusic

دانلود آهنگ کیوان انصاری جفت شیش

کیوان انصاری جفت شیش

تو دنیای بزرگ این دل کوچیکمی همه جون منی

همون لباس گرمی که تو برف پوشیدمی

متن آهنگ جفت شیش کیوان انصاری

همه جون منی وقتی نیستی شبا صبح نمیشه زمین نمیچرخه

خونه مثل قطب شمال سرده

تو باشی طمع زندگی میشه شیرینی خوشمزه

دانلود آهنگ کیوان انصاری جفت شیش

بودنت به دنیا میرزه

لاکردار شدم اسیر تو و چشمای تو

دلم میره واسه نگاه زیبای تو

تو این قلب دیوونمه فقط جای تو

مثل یه ماهیم تو عمق دریای تو

حتی تو عکسایی که تو ازم گرفتی انگاری قشنگترم

هرجا میرم جلو چشامی نمیشه یه لحظه تو فکرت نرم

کیوان انصاری جفت شیش

سایر آهنگ های کیوان انصاری

آخرین آهنگ کیوان انصاری

برچسب ها

توضیحات

جفت شیش عاشقانه از کیوان انصاری

شاید بتوان علت فاصله بسیار زیاد کیوان انصاری و کار جدید او یعنی آهنگ جفت شیش با دیگر خوانندگان و آثارشان را ذوق هنری و به خصوص این خواننده دانست، زیرا تنها تکنیک و یک تیم قوی نمی تواند محصولی هم چون آهنگ جفت شیش به مخاطبین عرضه دارد. ذوق هنری که یک محبت ذاتی است در کیوان انصاری وجود دارد و در آهنگ جفت شیش دیده می شود. از مهمترین ویژگی های کیوان انصاری شناخت او نسبت به مخاطبین خود و نسل جوان است. کیوان انصاری نسل جوان را خوب شناخته است و می داند که چه نوع آهنگ هایی و چه نوع تم هایی مورد علاقه نسل جوان است. آهنگ جفت شیش دقیقاً همان چیزیست که طرفداران جوان کیوان انصاری به دنبال آن هستند. کار جدید کیوان انصاری به واقع ستودنی است و باید به حسن انتخاب متن این آهنگ توسط او آفرین گفت. جفت شیش نه متنی طولانی دارد و نه متنی کوتاه بلکه در اندازه ترین میزان با شنونده ارتباط برقرار میکند. این آهنگ نه آنقدر طولانی است که شنونده را خسته کند و نه آنقدر کوتاه که توجه مخاطب را به خود جلب نکند. آهنگ جفت شیش عاشقانه عمیقی است و احساسات را در بالاترین سطح به شنونده خود القا می کند. کیوان انصاری توانسته است با بهره گیری حرفه‌ای و زیرکانه از پارامترهایی که سطح استاندارد آهنگهای پاپ را بالا می‌برند، اثری فاخر ارائه دهد و بتوانند مخاطبین و منتقدین را از خود راضی کند.

کاری که از کمتر خواننده‌ ای در سال‌های اخیر دیده شده است. او با آفرینش آثاری همچون جفت شیش توانسته است تا خود را تحت هر شرایطی در کنج ذهن شنونده جا کند. طرفداران او البته به حق معتقدند که کیوان انصاری بی رقیب است و بیشترین تلاش را برای مخاطبین خود می کند. او واقعاً برای طرفدارانش با ارائه کارهای قوی ارزش قائل است. به کیوان انصاری برای داشتن طرفدارن پرو پاقرص باید تبریک گفت. جفت شیش را از وب سایت ما هم اکنون دانلود کنید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...