پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ کسری شجاعی حسرت

دانلود آهنگ کسری شجاعی حسرت

دانلود آهنگ کسری شجاعی حسرت

دانلود آهنگ جدید کسری شجاعی به نام “حسرت” با دو کیفیت عالی و خوب ( 320 و 128 ) همراه با متن ترانه بصورت رایگان و لینک مستقیم از رسانه گلسار موزیک

Download New Music ♪ Kasra Shojaei – Hasrat In The GolsarMusic

دانلود آهنگ کسری شجاعی حسرت

کسری شجاعی حسرت

متن آهنگ حسرت کسری شجاعی

دانلود آهنگ کسری شجاعی حسرت

کسری شجاعی حسرت

سایر آهنگ های کسری شجاعی

آخرین آهنگ کسری شجاعی

برچسب ها

توضیحات

کسری شجاعی و شروعی دوباره با حسرت

طرفداران کسری شجاعی معتقدند که کیفیت اتفاقی نیست و تلاش شبانه روزی و بی وقفه این خواننده جوان منجر به تولید اثر ماندگاری همچون آهنگ حسرت شده است. آنها آهنگ حسرت را دارای سطح بالایی از توانایی ارتباط با شنونده می دانند و معتقدند دیگر خواننده ها باید این آهنگ را الگوی کار خود قرار دهند. کسری شجاعی با تیمی که در اختیار دارد آهنگ حسرت را در بالاترین سطح به مخاطب ارائه داده است، آهنگی که بهترین آهنگ پاپ این سالهاست. آهنگ حسرت همچون رویایی لطیف و دوست داشتنی است. با یک یا دو بار گوش دادن به آهنگ حسرت از آن سیر نمی شوید. این ویژگی ارزنده باعث این شده است تا کسری شجاعی با آهنگ حسرت در میان خوانندگان بسیار مطرح، جا برای خود باز کند و از رقبا فاصله بگیرد. کم کاری کسری شجاعی باعث نشده است تا کیفیت آهنگ او پایین بیاید، بلکه برعکس آهنگی که ارائه داده است بسیار سطح بالایی داشته و با کیفیت است. فندوم های کسری شجاعی بسیار هیجان زده بودند تا آهنگ حسرت را زودتر بشنود. فن پیج های کسری شجاعی برای این که هر کدام زودتر آهنگ جدید او را در اینترنت به مخاطبین ارائه دهند با هم در رقابت تنگاتنگ بودند و این نیز جای تعجب ندارد. وقتی کسری شجاعی کارش را در این سطح ارائه می دهد، باید هم منتظر همچین بازخورد هایی از طرف مخاطبین او باشیم.

آهنگ حسرت تاریخ مصرف ندارد و هر زمانی دوست داشتنی است. کسری شجاعی از آن دسته از خواننده ها نیست که در دایره شهرت یک آهنگ به دام بیفتد. کار او آفرینش همیشگی آثار دوست داشتنی است که هر کدام می‌توانند به نوبه خود امضای هنری او حساب بیایند. کسری شجاعی خواننده دیروز، امروز و فرداست، همان که شنونده به آن احتیاج دارد و به خاطر او هر روز انتظار انتشار آهنگ های بی نظیرش را می کشد. حسرت تقدیم به شما طرفداران عزیز!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...