پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ کسری زاهدی آخه گل من

دانلود آهنگ کسری زاهدی آخه گل من

دانلود آهنگ کسری زاهدی آخه گل من

با کیفیت اصلی و لینک مستقیم پرسرعت دانلود کنید آهنگ جدید فوق العاده زیبا به نام آخه گل من با صدای کسری زاهدی را از وبسایت ( گلسار موزیک )

Download New Music ♪ Kasra Zahedi – Akhe Gole Man In The GolsarMusic

دانلود آهنگ کسری زاهدی آخه گل من

کسری زاهدی آخه گل من

ای گل بهار من فصل انتظار من

اون گلای کاغذی شدن بهونه واسه من

متن آهنگ آخه گل من کسری زاهدی

عشق تموم ماجراست یه راهه که میون ماست

من که چشم به راهتم بگو قرارمون کجاست

دانلود آهنگ کسری زاهدی آخه گل من

آخه گل من آروم دل من این همه تورو من دوست دارم

تو که میگی نه دستتو میگیرم تا همه بدونن دوست دارم

همه میدونن عاشق و دیوونم بد نشو بگو من دوست دارم

کسری زاهدی آخه گل من

سایر آهنگ های کسری زاهدی

آخرین آهنگ کسری زاهدی

برچسب ها

توضیحات

آخه گل من را از کسری زاهدی بشنوید

بالاخره انتظارها به سر آمد و شما می توانید صدای زیبا و جادویی خواننده مورد علاقه تان کسری زاهدی را بار دیگر با آهنگ آخه گل من بشنوید. مطمئن باشید از این آهنگ آنقدر استقبال می شود که تبدیل به پای ثابت رادیو جوان خواهد شد. به طوری که آهنگ آخه گل من بارها و بارها به خواست شنونده ها و طرفداران کسری زاهدی پخش خواهد شد. به شما این اطمینان را می دهم که متن پر احساس آهنگ آخه گل من شما را وادار می کند تا حتی اگر طرفدار دابسمش نباشید وسوسه می شوید یک ویدیو کلیپ در حالی که آهنگ آخه گل من را همخوانی می کنید از خود تهیه کنید و با دوستانتان به اشتراک می گذارید. متن آهنگ باعث می‌شود خجالت را کنار بگذارید و بخواهید شما هم در این فضای احساسی که آهنگ برایتان ایجاد کرده است سهمی داشته باشید. از هفته اولی که این آهنگ به بازار راه پیدا کرد استقبال از آن همگان از جمله خود کسری زاهدی را شگفت زده کرده است.شگفتی سازی این آهنگ برای کسانی که با کار قوی این خواننده، تکنیک جادویی در شعر، گوش نوازش بودن کارهای او آشنایی دارند، مسئله ای غریب به حساب نمی آید. آهنگ آخه گل من به شکل معجزه گونه ای آغاز می شود، ابتدا تصور می کنید با یک فضای تاریک مواجه هستید اما به یکباره نور امید در طول گوش دادن به این آهنگ خود را نمایان می کند.

هوشمندانی که خواننده در انتقال احساسات به خرج داده با تکنیک و موسیقی فوق العاده، عاشقانه ای رویایی از آهنگ آخه گل من ساخته است. باید به کسری زاهدی تبریک گفت که این آهنگ در همان هفته اول فروش بسیار زیادی داشته است. با توجه به این شاهکار از کسری زاهدی رقبا کار بسیار سختی برای تصاحب قلب مخاطبین موسیقی پاپ خواهند داشت. آهنگ آخه گل من توانست رکورد خود کسری زاهدی را در چند سال اخیر در بازار فروش بشکند و این به خودی خود یک رکورد برای او محسوب می شود.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...