پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ کامران کیا نرو

دانلود آهنگ کامران کیا نرو

دانلود آهنگ کامران کیا نرو

به سایت گلسار موزیک خوش آمدید همراه ما باشید با دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا و دلنشین با صدای خواننده خوب کشورمون کامران کیا عزیز به نام “نرو” با بهترین کیفیت و تکست ترانه {128 و 320 mp3}

Download Music “Kamran Kia” In The Name Of “Naro” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ کامران کیا نرو

کامران کیا نرو

نرو بی تو حالم میشه بدترو خوب ببین‌ این چشمای ترو

این منی که با تو بودما بری بی تو من میپاچه زندگیم

متن آهنگ نرو کامران کیا

رفتی این قلبما گل بگیر چطور دلت میاد به غیر من‌ تو دل بدی

تو چشات دارم میخونم‌ اینا که میخای منا تنها بزاری

نکنه دیگه دوسم‌ نداری دیگه با من‌ قلبت یک رنگ نیست

دانلود آهنگ کامران کیا نرو

دیگه بی تو روزام قشنگ نیست دلت دیگه با من یه رنگ نیست

نرو نزار دیوونه تر شم نزار چشام دوباره تر شن

چشات دیگه با من غریبن پشت سرت میرزه اشکم

کامران کیا نرو

برچسب ها

توضیحات

کامران کیا انگار با فرمولی جادویی آهنگ بی نظیر نرو را خلق کرده است. امکان ندارد که به این آهنگ گوش دهید و قلب شما پر از شوق و شور نشود.همین مسئله نقطه قوت کامران کیا در جذب خیل عظیمی از طرفداران شده است. نرو ارزش انتظار برای انتشارش را داشت. این قطعه شاهکاری تمام عیار است که لیاقت استقبال گسترده ای که از آن شد را داراست. زمانی که به عاشقانه ای همچون آهنگ نرو از کامران کیا گوش می دهید گویی زمان متوقف شده است. جملات زیادی در ستایش این اثر در سطح اینترنت دیده میشود. خیلی از طرفداران کامران کیا و آهنگ نرو اعتراف می کنند راز دلنشین شدن این آهنگ، تماس عمیق و تاثیر باورنکردنی ان با احساسات شونده است. قلب هر کس که به نرو گوش دهد تبدیل به میزبان عشق میشود. قلبی که دیگر خون پمپاژ نمی کند، بلکه عشق را در درون خود حمل می کند. ممکن است دیگر آهنگ های سبک پاپ که اخیرا ارائه شده اند نیز مورد استقبال قرار گرفته باشند اما آهنگ نرو از کامران کیا شگفت انگیز ظاهر شده است. همین مسئله باعث شده است که تقریبا دیگر آهنگ هایی که هم زمان با انتشار نرو روانه بازار موسیقی شده اند، کم تر مورد توجه قرار بگیرند.

گوش دادن به عاشقانه ای همچون نرو به تجربه ای شیرین برای مخاطبین تبدیل شده است. کامران کیا دقیقا می داند که کجا ایستاده است و گام بعدی که باید بردارد دقیقا در چه مسیری از جاده موسیقی پاپ کشور قرار دارد. بسیاری معتقد اند این گام بلند همان آهنگ نرو است. قلب همه ما در جستجوی عشق است، نرو این گنج گرانبها را به ما طرفداران و فن ها تقدیم میکند. نرو به سراغ قلب مخاطب خود آمد، سپس عشق شروع به باریدن کرد تا اینکه در قلب مخاطب اش جاری شد.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...