پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ پیام عباسی قلب یخی

دانلود آهنگ پیام عباسی قلب یخی

دانلود آهنگ پیام عباسی قلب یخی

کاربران عزیز وبسایت گلسار موزیک هم اکنون بشنوید دانلود آهنگ بسیار زیبای قلب یخی با صدای پیام عباسی با متن کامل و بهترین کیفیت MP3

Download Music “Payam Abbassi” In The Name Of “Ghalbe Yakhi” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ پیام عباسی قلب یخی
پیام عباسی قلب یخی

♩♬هر چیکم و یادم نیچود♪♭

♩♬خاطریل قشنگمان♪♭

متن آهنگ قلب یخی پیام عباسی

♩♬چویل تو ستاره بی♪♭

♩♬دلم دریا و آسمان♪♭

♩♬هنوز چو انتظاردم♪♭

♩♬هنوزیش خاطردتوام♪♭

♩♬هنوزیش ودرگای خدا♪♭

♩♬وصلت عشقمان توام♪♭

دانلود آهنگ پیام عباسی قلب یخی

♩♬وصلت عشقمان توا♪♭

♩♬و شوق و انتظارتو♪♭

♩♬درای ماله هیلمه وار♪♭

♩♬تاگه دواره بایدنو♪♭

♩♬کارم بیسه رازو نیاز♪♭

پیام عباسی قلب یخی

سایر آهنگ های پیام عباسی

آخرین آهنگ پیام عباسی

برچسب ها

توضیحات

قلب یخی از پیام عباسی غوغا به پا می کند!

کارهای پیام عباسی شامل آهنگ جدید قلب یخی تنها گوشه ای از استعداد این خواننده جوان را به شما نشان می دهد. شاهکار جدید پیام عباسی یعنی آهنگ قلب یخی در سطح اینترنت غوغا به پا کرده است. این آهنگ فضایی را خلق می کند تا شما در لحظه زندگی کنید و در لحظه از فضای زیبایی که برای شما ترسیم شده است لذت ببرید. از دنیای پر هیاهو اطراف خود جدا شوید و با ریتم زیبای این آهنگ لحظات خود را پر کنید. آهنگ قلب یخی، گویا زمینی نیست، شما را از زمان و بعدی که در آن می گذرانید جدا می کند و به لحظه زیبایی با حس هنری خلق شده توسط این خواننده با استعداد می برد. قلب یخی راهکار بی بدیل پیام عباسی، ریتمی آرام بخش و دلربا دارد. منتقدان نظر بسیار مثبتی نسبت به این آهنگ دارند. طرفداران پیام عباسی و منتقدین معتقدند که او عصاره همه تجربیات خود از آهنگ های موفق و فوق‌العاده قبلی را در خود گنجانده است. احساسات در آهنگ قلب یخی موج می‌زند و گویی لحظاتی که برای شما آشناست دوباره خلق می شود. لحظاتی با بار مثبت عاشقانه با معصومیت بی نظیر و لطافت بی مانند. آهنگ قلب یخی شما را به کلی از این دنیا جدا میکند.

می ‌توانید فضای خاصی که آهنگ قلب یخی برای شما باز آفرینی می کند، کلمه به کلمه لمس کنید و با آن همراه شوید. آهنگ قلب یخی به عبارتی معجزه جدید پیام عباسی است. آهنگ قلب یخی خاطره سازی آرام و دوست داشتنی از پیام عباسی است. او دقیقاً می داند که در دنیای موسیقی در کدام جایگاه ایستاده است. اجرای زنده آهنگ قلب یخی مطمئناً طرفداران او را بیش از پیش به وجد می‌آورد. این روزها همه از این می گویند که آهنگ قلب یخی تبدیل به فصل مشترکی با کسانی که دوستشان دارند شده است. انتقال احساسات مشترک توسط آهنگ قلب یخی می تواند گواه این مسئله باشد. آهنگ قلب یخی راهیست برای بروز حرف هایی که نمی توانید بزنید، احساساتی که نمی توانید نشان دهید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...