پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ پازل بند سوگلی

دانلود آهنگ پازل بند سوگلی

دانلود آهنگ پازل بند سوگلی

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت سوگلی از پازل بند عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download New Music ♪ Puzzle Band – Sogoli In The GolsarMusic

دانلود آهنگ پازل بند سوگلی

پازل بند سوگلی

ببین توی قلبم یک یکی تو خوبه که این شبا داره با تو میشه صبح

اسمم قشنگه آره روی لبای تو حتی ست میشه با من لباسای تو

متن آهنگ سوگلی پازل بند

تکی واسه من با اون چشم وحشی باید واسه من شی گل خوشگلم شی

مث خورشیدی میدرخشی میدونی میخوامت حتی دردسر شی

دانلود آهنگ پازل بند سوگلی

سوگلی با تو گذشت آب از سر من نمیخوام جز تو باشه کسی دور و بر من

هر شبم باشی کمه شدی واسم یه تنه همه کس من همه کس من

سوگلی با تو گذشت آب از سر من نمیخوام جز تو باشه کسی دور و بر من

هر شبم باشی کمه شدی واسم یه تنه همه کس من همه کس من

پازل بند سوگلی

سایر آهنگ های پازل بند

آخرین آهنگ پازل بند

برچسب ها

توضیحات

سوگلی ، شاهکار بی نظیر پازل بند

سوگلی یک آهنگ ضبط شده توسط پازل بند است. موفقیت این آهنگ به گونه ای طوفانی شروع شده است. حتی برخی اعتقاد دارند که می توان از آهنگ سوگلی به عنوان امضای هنری و کاری برجسته در کارنامه پازل بند یاد کرد. تخمین زده می شود که آهنگ سوگلی با دانلود کم نظیر و استقبال عالی منتقدین و طرفداران پازل بند رو به رو شود. پازل بند بسیار برای این آهنگ تلاش کرده و با تیم نوشتن آهنگ و تنظیم کننده موسیقی، همکاری پایاپای داشته است. بنابراین بعید به نظر نمی رسید که همچین شاهکاری را روانه بازار کند تا هم طرفدارنش خوشحال شوند، هم بر شهرتش افزوده شود. آهنگ سوگلی ، موسیقی زنده و پویایی دارد و حس زیبا و سرشار از احساسات ناب را به شنونده هدیه می کند. این آهنگ از تکنیک تنظیم ساز، به شکل بی نظیری بهره می برد که باعث شده تا در میان دیگر آهنگ های شنیده شده اخیر بسیار دلنشین تر و پر مخاطب تر شود. ترکیب بندی عالی و متن شعر پر احساس و دلنشین بر مقبولیت هر چه بیشتر آهنگ سوگلی افزوده است. این آهنگ می تواند لحظات دراماتیک یک عاشقانه زیبا را به مخاطب خود منتقل کند و همین موضوع می تواند رمز موفقیت پازل بند باشد.

منتقدان این آهنگ را درخشان ترین اثر پازل بند معرفی کرده اند، آهنگی که عشق را به طرفدارانش هدیه کرده است. این آهنگ با شعر عاشقانه، ملودی زیبا و گوشنواز هر کسی را به تحسین وا می دارد. امکان ندارد که این آهنگ را بشنوید ولی با آن شعر را زمزمه و تکرار نکنید. آهنگ سوگلی قلب شنونده را تسخیر کرده، آن را با خود همراه می کند. این عاشقانه فوق العاده، اشتیاقی باورنکردنی را برای شنیدن دوباره و دوباره این آهنگ در شما بر می انگیزد! اگر می خواهید داستان عاشقانه خودتان را با کسی که دوست دارید بسازید، حتما آهنگ زیبای سوگلی را در پلی لیست خود قرار دهید!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...