پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ وحید رهام مرضیه

دانلود آهنگ وحید رهام مرضیه

دانلود آهنگ وحید رهام مرضیه

به سایت گلسار موزیک خوش آمدید همراه ما باشید با دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا و دلنشین با صدای خواننده خوب وحید رهام عزیز به نام “مرضیه” با بهترین کیفیت و تکست ترانه {128 و 320 mp3}

Download New Music ♪ Wahid Roham – Marziyeh In The GolsarMusic

دانلود آهنگ وحید رهام مرضیه

وحید رهام مرضیه

مرضیه آی مرضیه الا چه دختر نازیه

مرضیه آی مرضیه آی چه از خود راضیه

متن آهنگ مرضیه وحید رهام

دانلود آهنگ وحید رهام مرضیه

وحید رهام مرضیه

سایر آهنگ های وحید رهام

آخرین آهنگ وحید رهام

برچسب ها

توضیحات

مرضیه، معجزه جدید وحید رهام

وقتی صحبت از یک شعر عاشقانه می شود، بر کسی پوشیده نیست که انتخاب کلمات مناسب مهم است. سرودن و خواندن یک شعر عاشقانه و بیان اینکه چقدر به کسی اهمیت میدهید، ممکن است دشوار باشد، اما اگر به اندازه کافی زمان خرج آن شود، می تواند منجر به اتفاقی فوق العاده شود. وحید رهام با ارائه آهنگ مرضیه دقیقا همین پارامترها را اعمال کرده و نتیجه نیز عالی از آب در آمده است. اگر به کمی الهام عاشقانه در رابطه خود با عشقتان نیاز دارید، به آهنگ مرضیه گوش کنید. در این آهنگ عشق به عنوان یک بیان کلی از احساسات مثبت معمولاً در مقابل نفرت قرار می گیرد. آهنگ مرضیه عشق را به کمک ابزارهای مختلفی در شنونده برانگیخته می کند. این ابزارها شامل صدای بی نظیر وحید رهام، سرایش بی نظیر شعر و آهنگ سازی خلاقانه آن می شود. این آهنگ قصد آن را دارد تا بگوید مهم ترین چیز عاشق شدن نیست، بلکه عاشق ماندن است! این آهنگ از کلمات به عنوان یک ابزار بی بدیل برای ستودن عشق بهره می برد. شنوندگان این آهنگ هر بار که به آن گوش می‌کنند، احساسی را تجربه می کنند که قابل توصیف نیست.

گوش دادن به این آهنگ از وحید رهام به شما کمک می کند تا عشق را در این دنیای ماشینی بیشتر جستجو کنید و به احساسات خود بیشتر بها دهید. وحید رهام با این آهنگ آرامش را که مهم ترین وجه عشق واقعی است برای شنونده آشکار و قابل لمس می کند. نمی توان از این آهنگ از وحید رهام سیر شد. این آهنگ حرارت عشق را به گونه ای استثنایی به شنونده منتقل می کند، او را در آغوش می گیرد و از زمین و زمان حقیقی جدا می کند. آیا این معجزه نیست؟ لحظاتی که با این آهنگ از وحید رهام خواهید گذراند، سرشار از عطر عاشقی خواهد بود.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...