پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ وحید حیدری و اشکان فتحی بیخیال غم

دانلود آهنگ وحید حیدری و اشکان فتحی بیخیال غم

دانلود آهنگ وحید حیدری و اشکان فتحی بیخیال غم

همینک در گلسار موزیک دانلود آهنگ جدید عاشقانه و احساسی با صدای وحید حیدری و اشکان فتحی عزیز با نام بیخیال غم با بهترین کیفیت Mp3 همراه با تکست

Download Vahid Heidari Ft. Ashkan Fathi New Music ♪ Bikhiale Gham In 320 And 128 Quality With Lyrics On GolsarMusic

دانلود آهنگ وحید حیدری و اشکان فتحی بیخیال غم

وحید حیدری و اشکان فتحی بیخیال غم

متن آهنگ بیخیال غم وحید حیدری و اشکان فتحی

دانلود آهنگ وحید حیدری و اشکان فتحی بیخیال غم

وحید حیدری و اشکان فتحی بیخیال غم

سایر آهنگ های وحید حیدری

آخرین آهنگ وحید حیدری

برچسب ها

توضیحات

به راحتی می توان ادعا کرد که بیخیال غم از وحید حیدری و اشکان فتحی از شاخص ترین آهنگ های ارائه شده توسط این خواننده است. آهنگ بیخیال غم تمام مرزهای مربوط به معیارهای یک اثر نمونه پاپ را جا به جا کرده است، از این رو می توان به گروهی که آفرینش این اثر را به عهده گرفته اند، مخصوصاً وحید حیدری و اشکان فتحی تبریک گفت. جای امیدواری است که با ارائه بیخیال غم از وحید حیدری و اشکان فتحی، کارهای بیشتری را از او در این سطح مشاهده کنیم. همین مسئله بسیاری از منتقدین را قانع کرده است که وحید حیدری و اشکان فتحی سکان دار تغییر در ارائه آهنگ های پاپ با کیفیت فوق‌العاده خواهد بود. جای بسی خوشحالی است که یک الگوی نمونه همچون آهنگ بیخیال غم از وحید حیدری و اشکان فتحی، شرایط را برای بهبود بازار موسیقی پاپ فراهم کرده است. طرفداران وحید حیدری و اشکان فتحی بر این باورند که تا مدتها هیچ کاری به اندازه آهنگ بیخیال غم و با این سطح از جذابیت ارائه نخواهد شد، مگر اینکه خود این خواننده کار درست دست به کار شود. تم غالب کارهای وحید حیدری و اشکان فتحی از نوع عاشقانه و جوان پسند است. اما نمی توان این موضوع را نادیده گرفت که بیخیال غم حتی توانسته در میان دیگر قشرهای جامعه و گروه های سنی مختلف جا باز کند، خوش بدرخشد و ماندگار شود.

بابت این موفقیت بزرگ که نتیجه انتشار بیخیال غم برای وحید حیدری و اشکان فتحی بوده است، باید به او آفرین گفت. با این وجود، دور از ذهن نیست که آرزوی های بزرگی که او برای آینده کاری خود در سر دارد، خیلی زود به حقیقت بپیوندد. تمام آثار وحید حیدری و اشکان فتحی از نظر طرفدارانش خاص و فوق‌العاده هستند، اما آهنگ بیخیال غم در میان این آثار گل سر سبد و موردی خاص و برگزیده است. اگر به فن پیج های این خواننده جوان سر بزنید، بیخیال غم در بیشتر آنها، در قسمتی جداگانه و در بخش هایلایت برگزیده ها، دیده می شود. همین موضوع می تواند بر توانایی وحید حیدری و اشکان فتحی در آفرینش آثار بخصوص و ویژه مهر تایید بزند. به همین دلیل، به او بابت داشتن چنین حس ظریفی باید تبریک گفت.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...