پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ نوید زردی کاله

دانلود آهنگ نوید زردی کاله

دانلود آهنگ نوید زردی کاله

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از نوید زردی با عنوان “کاله” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین دانلود نمایید.

Download Music “Navid Zardi” In The Name Of “Kalle” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ نوید زردی کاله

نوید زردی کاله

آهنگ کالی نوید زردی

دانلود آهنگ نوید زردی کاله

نوید زردی کاله

سایر آهنگ های نوید زردی

آخرین آهنگ نوید زردی

برچسب ها

توضیحات

نوید زردی با انتشار کاله تبدیل به یک پدیده شده است. یکی از برجسته ترین کارهای چند سال اخیر بعد از مدت ها تاخیر از خواننده محبوب این روزها، نوید زردی ارائه شده است. عاشقانه نوید زردی توانسته است تمام چشم ها را با کاله به خود خیره کند و توانایی او را به رخ بکشد. او هر آنچه که باید برای یک عاشقانه با کیفیت در نظر گرفت را با کاله به همگان عرضه داشته است. آهنگ کاله تمام قلب ها را تسخیر کرده است، نوید زردی خود نیز به این موضوع در عین فروتنی معتقد است. به نظر می رسد موسیقی پاپ با داشتن چند خواننده مصمم همچون نوید زردی، علی رغم رکود چند سال اخیر بتواند از نظر محبوبیت و فروش تکانی به خود بدهد، هرچند با در نظر گرفتن خالی بودن عرصه، تنها نوید زردی و آهنگ کاله هستند که می تازند و مخاطبان بسیاری را به خود جذب می کنند. بدون شک نوید زردی یکی از محبوب ترین خوانندگان چند سال اخیر است و کاله نیز از بهترین آثار او و موسیقی پاپ در این برهه زمانی به شمار میرود. اما برای بسیاری از افراد و حتی طرفداران دو آتشه او سوال شده است، که چرا او در چنین جایگاهی قرار گرفته است؟

راستش از نظر کارشناسان موسیقی پاپ این را باید در زیرکی و تکنیک هنری بالای نوید زردی جستجو کرد. توانایی نوید زردی، طی سال های فعالیت هنری او قدم به قدم افزایش یافت و با کاله به بالاترین میزان خود رسید. دقت و حساسیت او در انتخاب همکارانی کارکشته که همانند او برای ارائه کارهای هنری نکته سنج و حساس بودند، خیلی وقت ها از سقوط او همچون دیگر رقبا جلوگیری به عمل آورده است. البته استعداد ذاتی نوید زردی نیز در این میان نقش پر رنگی ایفا کرده است تا بتوان تجلی حس هنری او را در قطعه ای همچون آهنگ کاله دید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...