پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ نوان حکم لازم

دانلود آهنگ نوان حکم لازم

دانلود آهنگ نوان حکم لازم

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت حکم لازم از نوان عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download New Music ♪ Novan – Hokm Lazem In The GolsarMusic

دانلود آهنگ نوان حکم لازم

نوان حکم لازم

یکی اینجا دلشو به تو داده خواستن تو مجبوریه حکم لازم

همیشه آخر این قصه بازه به من خسته تو بده یه جون تازه

متن آهنگ حکم لازم نوان

بشین که مونده باهات کلی حرف نصف کاره یکم از خاطر قدیمیا بگو دوباره

دانلود آهنگ نوان حکم لازم

من مغزم حوصله فسی فاز دپ نداره آهنگو زیاد کن از لحظه کنیم استفاده

روشن کن تو همه شعمارو شکستم تو بال پرواز شو

من یکم خستم تو جلو روم یه در باز کن از همین الان مال من شو دیره فردا چون

نوان حکم لازم

سایر آهنگ های نوان

آخرین آهنگ نوان

برچسب ها

توضیحات

حکم لازم را از نوان بشنوید

بالاخره انتظارها به سر آمد و شما می توانید صدای زیبا و جادویی خواننده مورد علاقه تان نوان را بار دیگر با آهنگ حکم لازم بشنوید. مطمئن باشید از این آهنگ آنقدر استقبال می شود که تبدیل به پای ثابت رادیو جوان خواهد شد. به طوری که آهنگ حکم لازم بارها و بارها به خواست شنونده ها و طرفداران نوان پخش خواهد شد. به شما این اطمینان را می دهم که متن پر احساس آهنگ حکم لازم شما را وادار می کند تا حتی اگر طرفدار دابسمش نباشید وسوسه می شوید یک ویدیو کلیپ در حالی که آهنگ حکم لازم را همخوانی می کنید از خود تهیه کنید و با دوستانتان به اشتراک می گذارید. متن آهنگ باعث می‌شود خجالت را کنار بگذارید و بخواهید شما هم در این فضای احساسی که آهنگ برایتان ایجاد کرده است سهمی داشته باشید. از هفته اولی که این آهنگ به بازار راه پیدا کرد استقبال از آن همگان از جمله خود نوان را شگفت زده کرده است.شگفتی سازی این آهنگ برای کسانی که با کار قوی این خواننده، تکنیک جادویی در شعر، گوش نوازش بودن کارهای او آشنایی دارند، مسئله ای غریب به حساب نمی آید. آهنگ حکم لازم به شکل معجزه گونه ای آغاز می شود، ابتدا تصور می کنید با یک فضای تاریک مواجه هستید اما به یکباره نور امید در طول گوش دادن به این آهنگ خود را نمایان می کند.

هوشمندانی که خواننده در انتقال احساسات به خرج داده با تکنیک و موسیقی فوق العاده، عاشقانه ای رویایی از آهنگ حکم لازم ساخته است. باید به نوان تبریک گفت که این آهنگ در همان هفته اول فروش بسیار زیادی داشته است. با توجه به این شاهکار از نوان رقبا کار بسیار سختی برای تصاحب قلب مخاطبین موسیقی پاپ خواهند داشت. آهنگ حکم لازم توانست رکورد خود نوان را در چند سال اخیر در بازار فروش بشکند و این به خودی خود یک رکورد برای او محسوب می شود.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...