پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ ناصر عبداللهی با همه بی سرو سامانیم

دانلود آهنگ ناصر عبداللهی با همه بی سرو سامانیم

دانلود آهنگ ناصر عبداللهی با همه بی سرو سامانیم

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “با همه بی سرو سامانیم” با صدای معروف ناصر عبداللهی با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Download Music “Naser Abdollahi” In The Name Of “Ba Hame Bi Saro Samaniem” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ ناصر عبداللهی با همه بی سرو سامانیم

ناصر عبداللهی با همه بی سرو سامانیم

با همه بی سرو سامانیم باز به دنبال پریشانیم

طاقت فرسودگیم هیچ نیست در پی ویران شدنی آنیم

متن آهنگ با همه بی سرو سامانیم ناصر عبداللهی

آمده ام بلکه نگاهم کنی عاشق آن لحظه طوفانیم

دلخوش گرمای کسی نیستم آمده ام تا تو بسوزانیم

دانلود آهنگ ناصر عبداللهی با همه بی سرو سامانیم

آمده ام با عطش سال ها تا تو کمی عشق بنوشانیم

ماهی برگشته ز دریا شدم تا که بگیری و بمیرانیم

ناصر عبداللهی با همه بی سرو سامانیم

پخش آنلاین همین آهنگ
دانلود آهنگ با کیفیت 320

سایر آهنگ های ناصر عبداللهی

آخرین آهنگ ناصر عبداللهی

برچسب ها

توضیحات

با همه بی سرو سامانیم، عاشقانه ای از ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی باز هم با آهنگ جدید خود، طرفداران و منتقدین را انگشت به دهان کرد. ناصر عبداللهی اولویت هایی که به آنها پایبند بود، دوباره در این آهنگ، مانند کارهای موفق قبلی خود تکرار کرد. آهنگ با همه بی سرو سامانیم هم خاطره ساز است، هم به یاد آورنده خاطره های بسیار زیبا، هم توانسته است بر شهرت مهدی احمد احمدوند بیافزاید، هم جمع های دوستانه را بیش از پیش گرم و صمیمی کند. در کل نصیحت من به شما این است که این آهنگ را در اولویت آهنگ های جدید این فصل از موسیقی پاپ قرار دهید. زیبایی، حس عاشقانه و روایتی دوست داشتنی از احساسات عمیق خواننده، در این آهنگ زیبا مشاهده می شود. آهنگ با همه بی سرو سامانیم رقابت با ناصر عبداللهی را برای دیگر خواننده های هم نسل اش تقریباً غیرممکن کرده است. پر بیراه نگفته ایم اگر سال های آینده کارنامه ناصر عبداللهی حتی از این هم درخشان تر باشد. با همه بی سرو سامانیم در واقع با همه بی سرو سامانیم یک رویاست، رویایی که با آهنگ پر احساس زیبا و عاشقانه از ناصر عبداللهی به حقیقت می پیوندد. برای اینکه حس عاشقانه ای را تجربه کنید نیاز نیست که یک فیلم طولانی عاشقانه را تماشا کنید یا یک رمان طولانی را با صرف ساعت ها بخوانید. اگر به دنبال حس عشق و تقسیم کردن لحظاتی لطیف با آنان که دوستشان دارید هستید، می ‌توانید این حس زیبا را در چند دقیقه از آهنگ با همه بی سرو سامانیم تجربه کنید.

به شما اطمینان میدهم پای ثابت پلی لیست آهنگ شما، آهنگ با همه بی سرو سامانیم خواهد بود. شاهکاری رویایی از ناصر عبداللهی، همان که به تمام اشعار و کارهای قبلی اش اعتماد کردید. اگر از طرفداران پروپاقرص ناصر عبداللهی بوده باشید هرگز به کیفیت کار او شک نمی کنید. آهنگ با همه بی سرو سامانیم تکراری نو از عاشقانه های زیبای ناصر عبداللهی است. اگر تا به حال با سبک کاری این خواننده خوش ذوق آشنا نبوده اید، می توانید همین حالا این آهنگ را دانلود کنید، تا یکی از بهترین خاطرات شما از سبک عاشقانه پاپ برای شما رقم بخورد.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...