پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ میلاد راستاد فرشته

دانلود آهنگ میلاد راستاد فرشته

دانلود آهنگ میلاد راستاد فرشته

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “فرشته” با صدای معروف میلاد راستاد با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Download Music “Milad Rastad” In The Name Of “Fereshteh” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ میلاد راستاد فرشته

میلاد راستاد فرشته

واسه من قشنگ ترین آدم روی زمین چقد خوبه که تو هستی کنارم

بزار نگات کنم اون چشای خشگلو فقط تصویر چشات باشه کنارم

 آهنگ فرشته میلاد راستاد

تو برام قشنگ ترینی فرشته روی زمینی یعنی الان میشه توام باشی به یادم

تو همه چیزی برا من تو خیلی عزیزی برامن من که میدونی هنوز جای تورو به هیچکی ندادم

دانلود آهنگ میلاد راستاد فرشته

چ تهرانیه تهران باتو چ شمالیه شمال با تو تو همیشه هستیا هیچ جا نمیری

تو جات درسته همینجاس بغلم جونه چشات عجب ترس قشنگیه ترس نبودت

عجب دلهره خشگلی داره راستشو بخوای بهت خیلی حسودیم میشه که انقدر دوست دارم

میلاد راستاد فرشته

سایر آهنگ های میلاد راستاد

آخرین آهنگ میلاد راستاد

توضیحات

عنصر تجربه را در آهنگ فرشته از میلاد راستاد به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت. تجربه اندوزی میلاد راستاد به کمک او امده است تا اثری فاخر را منتشر کند. عصاره تلاش های چند ساله میلاد راستاد در آهنگ فرشته تجلی پیدا کرده است. میلاد راستاد از همین رو با خیال راحت و با کوله باری از تجربه دست به تولید فرشته زده است. این آهنگ ماندنی ارزنده ترین کار هنری او به شمار می رود. استعداد ذاتی و هنری میلاد راستاد در آهنگ فرشته شکوفا شده است و او را نه یک پله، بلکه صد پله نسبت به گذشته خود و همچنین رقبا بالاتر برده است. نگاه اکثر افرادی که کم تر با او آشنا بوده اند، با انتشار آهنگ جدیدش، یعنی فرشته نسبت به او تغییر کرده است. روزهای اخیر بحث بر سر این است که تورهای موسیقی او چه زمانی اجرا میشود و اینکه آیا آهنگ تک و فوق العاده فرشته توسط او اجرا می شود یا خیر. همین مورد نشان دهنده اقبال عمومی چشم گیر نسبت به فرشته و نشان دهنده انتظار زیادی است که طرفداران میلاد راستاد از او دارند. به عبارتی فرشته، فرشته رویای میلاد راستاد برای معروف تر شدن است. شیمی بی نظیری که میان آهنگ و شنونده در هنگام شنیدن این آهنگ حس میشود تقریباً نظیر ندارد.

پیام عاشقانه میلاد راستاد در آهنگ فرشته عمق نفوذ بسیار شگفت انگیزی در شنونده دارد. او مخاطب را آنقدر خوب می شناسد که می داند که کلمات عاشقانه باید پا را فراتر از تعریف و تمجید ظاهری بگذارد. او کلماتی را انتخاب کرده است که با استفاده از آن ها به سهولت نشان میدهد چه احساسی دارد، کاری که به ندرت در آهنگ های چند سال اخیر و در این سطح دیده شده است. پیام میلاد راستاد در فرشته، درباره عشقیست که تا ابد باقی می ماند و مرگی برای آن متصور نیست. بله آهنگ فرشته به راستی با روح مخاطب حرف میزند نه با جسم فانی او.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...