پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ میلاد باقری بلبل پریش

دانلود آهنگ میلاد باقری بلبل پریش

دانلود آهنگ میلاد باقری بلبل پریش

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “بلبل پریش” با صدای معروف میلاد باقری با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Download Music “Milad Bagheri” In The Name Of “Bolbole Parish” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ میلاد باقری بلبل پریش

میلاد باقری بلبل پریش

از شوق بهار بلبل پریش بر زد چهچهی سوی یار خویش

گفتا عشوه مکن یکدم غمزه مکن زان لعل لب جام می ام ده

متن آهنگ بلبل پریش میلاد باقری

تویی جانم قلب مرا مشکن از جفا بیا در بر من تو ای دلبر

بیا بیا در بر من ای سیمین پرواز عشوه مکن تو به من یار

دانلود آهنگ میلاد باقری بلبل پریش

من آن بلبلم بلبل چمن گر تو بگذری سوی یار من

برگو راز دلم از پرواز دلم سوی آن مهروی دل آزار

بگو مشکن این دل من ای زیبا صنم مکن قلب مرا خون ای دلدار

بیا بیا از غم دل گویم من بس راز تا شوی از مستی هشیار

میلاد باقری بلبل پریش

سایر آهنگ های میلاد باقری

آخرین آهنگ میلاد باقری

برچسب ها

توضیحات

بلبل پریش ، شاهکار بی نظیر میلاد باقری

بلبل پریش یک آهنگ ضبط شده توسط میلاد باقری است. موفقیت این آهنگ به گونه ای طوفانی شروع شده است. حتی برخی اعتقاد دارند که می توان از آهنگ بلبل پریش به عنوان امضای هنری و کاری برجسته در کارنامه میلاد باقری یاد کرد. تخمین زده می شود که آهنگ بلبل پریش با دانلود کم نظیر و استقبال عالی منتقدین و طرفداران میلاد باقری رو به رو شود. میلاد باقری بسیار برای این آهنگ تلاش کرده و با تیم نوشتن آهنگ و تنظیم کننده موسیقی، همکاری پایاپای داشته است. بنابراین بعید به نظر نمی رسید که همچین شاهکاری را روانه بازار کند تا هم طرفدارنش خوشحال شوند، هم بر شهرتش افزوده شود. آهنگ بلبل پریش ، موسیقی زنده و پویایی دارد و حس زیبا و سرشار از احساسات ناب را به شنونده هدیه می کند. این آهنگ از تکنیک تنظیم ساز، به شکل بی نظیری بهره می برد که باعث شده تا در میان دیگر آهنگ های شنیده شده اخیر بسیار دلنشین تر و پر مخاطب تر شود. ترکیب بندی عالی و متن شعر پر احساس و دلنشین بر مقبولیت هر چه بیشتر آهنگ بلبل پریش افزوده است. این آهنگ می تواند لحظات دراماتیک یک عاشقانه زیبا را به مخاطب خود منتقل کند و همین موضوع می تواند رمز موفقیت میلاد باقری باشد.

منتقدان این آهنگ را درخشان ترین اثر میلاد باقری معرفی کرده اند، آهنگی که عشق را به طرفدارانش هدیه کرده است. این آهنگ با شعر عاشقانه، ملودی زیبا و گوشنواز هر کسی را به تحسین وا می دارد. امکان ندارد که این آهنگ را بشنوید ولی با آن شعر را زمزمه و تکرار نکنید. آهنگ بلبل پریش قلب شنونده را تسخیر کرده، آن را با خود همراه می کند. این عاشقانه فوق العاده، اشتیاقی باورنکردنی را برای شنیدن دوباره و دوباره این آهنگ در شما بر می انگیزد! اگر می خواهید داستان عاشقانه خودتان را با کسی که دوست دارید بسازید، حتما آهنگ زیبای بلبل پریش را در پلی لیست خود قرار دهید!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...