پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ میلاد بابایی دلواپسی

دانلود آهنگ میلاد بابایی دلواپسی

دانلود آهنگ میلاد بابایی دلواپسی

با کیفیت اصلی و لینک مستقیم پرسرعت دانلود کنید آهنگ جدید فوق العاده زیبا به نام دلواپسی با صدای میلاد بابایی را از وبسایت ( گلسار موزیک )

Milad Babaei – Delvapasi » New Download Music » With In 320 And 128 Quality Free Links In GolsarMusic

دانلود آهنگ میلاد بابایی دلواپسی

میلاد بابایی دلواپسی

وقتی داری موهاتو میبافی لم دادم و تماشات میکنم

حواست نیست همین حواس پرتیت عشق منه دائم نگات میکنم

متن آهنگ دلواپسی میلاد بابایی

عشق منه دائم نگات میکنم عشقتو نگیر از من نگیر از من نگیر از من

دانلود آهنگ میلاد بابایی دلواپسی

رو به روم بشین حتما بشین حتما بشین حتما بذار دستاتو بگیرم بذار

بذار چشماتو ببینم بذار

میلاد بابایی دلواپسی

سایر آهنگ های میلاد بابایی

آخرین آهنگ میلاد بابایی

برچسب ها

توضیحات

میلاد بابایی با صدای جادویی خود دل تمام طرفداران را ربوده است و توانسته است تا موفقیت بی‌نظیری را کسب کند. یکی از مهمترین عوامل موفقیت آهنگ دلواپسی تجربه بسیار زیاد میلاد بابایی با توجه به آلبوم ها و ترک های است که قبلاً منتشر کرده است. او معتقد است که در این میان حمایت طرفداران او نیز در ارائه آهنگ بی نظیری همچون دلواپسی بسیار تاثیر گذار بوده است. منتقدان باور دارند که عاشقانه جدید میلاد بابایی حتی در مقایسه با کارهای با کیفیت قبلی نیز تک و بی رقیب ظاهر شده است. میلاد بابایی با صدای لطیف و دوست داشتنی خود توانسته است آهنگی را اجرا کند که در چند سال اخیر موردی هم سطح با آن تقریباً دیده نشده است. آهنگ دلواپسی از بیاد ماندنی ترین آثار میلاد بابایی محسوب می‌شود و در زمره آثاری است که توانسته است هم نظر مثبت مخاطبین و هم نظر مثبت منتقدان را به خود جلب نماید. بنابراین انتظار می‌رود که آهنگ بعدی میلاد بابایی نیز چیزی هم تراز آهنگ دلواپسی باشد. صدای میلاد بابایی اوج خود را در آهنگ دلواپسی به همگان نشان داده است. همه باور دارند که میلاد بابایی پختگی صدای خود را با اجرای این آهنگ زیبا به نمایش گذاشته است و توانسته است تا قلب ها را تسخیر کند.

میلاد بابایی ثابت کرده است که با آهنگ دلواپسی جز موفق ترین خواننده های موسیقی پاپ در چند سال اخیر بوده است، بنابراین تصور آینده ای درخشان برای او دور از ذهن نیست به خصوص اگر این راه را ادامه داده و کارهایی در حد دلواپسی روانه بازار کنند. میلاد بابایی ثابت کرده است که با دلواپسی جز موفق ترین خواننده های موسیقی پاپ در چند سال اخیر بوده است. میلاد بابایی رویایی داشت که در ابتدای راه خوانندگی به آن اعتقاد داشت و با دلواپسی توانست آن را به حقیقت نزدیک کند.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...