پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ مهیار دلیل دارم

دانلود آهنگ مهیار دلیل دارم

دانلود آهنگ مهیار دلیل دارم

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت دلیل دارم از مهیار عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download New Music ♪ Mahyar – Dalil Daram In The GolsarMusic

دانلود آهنگ مهیار دلیل دارم

مهیار دلیل دارم

دلیل دارم واسه اینکه بتروکونم که پنت بشه خونم

من عزیزایی دارم باید دغدغه هاشون به صفر برسونم

متن آهنگ دلیل دارم مهیار

حق دارم اگه دل نگرونم واسه ترک عادتای بدم این حالتای شبم

من اگر میدوم همش ببین باور کن نرم میبینی مادر یه روز شاهم بالاترم

دانلود آهنگ مهیار دلیل دارم

کف این شهر که پر گرگه چیدن واسه من تله طعمه تیر اولم باید وسط بخوره

خیس گلیممو خیلی کمه فرجه تا نزن کسی بهم من ارومترم برم ولی دیو میشم اگه با اعصابم ور رن

مهیار دلیل دارم

سایر آهنگ های مهیار

آخرین آهنگ مهیار

برچسب ها

توضیحات

آهنگ دلیل دارم یک آهنگ در سبک پاپ است که توسط مهیار ضبط و اجرا شده است. موفقیت دلیل دارم تا به امروز طوفانی بوده است. از دلیل دارم به عنوان امضا هنری مهیار یاد می شود. دلیل دارم کاری برجسته در کارنامه مهیار است. شهرت مهیار اگرچه مدیون دلیل دارم نیست اما این آهنگ اوج محبوبیت را برای او به ارمغان آورده است. این آهنگ جهشی بزرگ برای او محسوب میشود و کمتر کسی آن را در بازه زمانی کوتاه همچون مهیار تجربه کرده است. پیشبینی شده بود که مهیار بعد از مدتها بازگشتی باشکوه با دلیل دارم خواهد داشت اما فروش خیره کننده آهنگ دلیل دارم چیزی نبود که اغلب منتقدان بتوانند حدس بزنند. ترکیب بندی اشعار در عاشقانه مهیار عالی و بی نقص است. همین فاکتور دلیل دارم را دلنشین کرده است. آهنگ دلیل دارم همچون یک داستان رمانتیک با حجم بزرگی از احساسات شما را غافلگیر می کند، به گونه ای که در همین چند دقیقه کوتاه مجذوب آن می شوید و تمام توجه شما به آن جلب می شود. دلیل دارم را می توان از نمونه کار های رمانتیک سال‌های اخیر نامید که توانست تمام استعداد خالق خود را به بهترین شکل ممکن به صحنه ظهور بگذارد.

این مسئله حاکی از توانایی مهیار در مدیریت اجرای آهنگ استف به گونه‌ای که بهترین نتیجه نصیب او شده است. مطمئناً با آهنگ هایی همچون دلیل دارم که تم عاشقانه و فوق‌العاده‌ای دارند آشنا هستید، اما با مقایسه این اثر با دیگر آثار پا پاپ، انتخاب شما همین آهنگ خواهد بود. از ویژگی های برجسته کارهای مهیار می‌توان به تمرکز فوق العاده او روی همزاد پنداری احساسی با شنونده و مخاطب اشاره کرد. مخاطب به هیچ وجه با صدای مهیار احساس بیگانگی نمی کند. باید اعتراف کرد که همین مورد نقطه عطف و قدرت در اجرای آهنگ دلیل دارم توسط او قلمداد می شود.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...