پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ مهدی مقدم گنج

دانلود آهنگ مهدی مقدم گنج

دانلود آهنگ مهدی مقدم گنج

همینک میتوانید با سرعت بالا و لینک مستقیم دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ فوق العاده زیبا و جذاب از مهدی مقدم با 2 کیفیت اصلی به نام گنج

Download New Music ♪ Mehdi Moghaddam – Ganj In The GolsarMusic

دانلود آهنگ مهدی مقدم گنج
مهدی مقدم گنج

یه وقتا عطر بارونی که ازم دور لبریزی

یه وقتا بغض پنهونی شبیه عصر پاییزی

متن آهنگ گنج مهدی مقدم

یه آغوش پر از دردی که به تنهایی خو کرده

یه زخم کهنه هستی که یه درمون نمیگرده

دانلود آهنگ مهدی مقدم گنج

تو یه رازی تو یه رنجی مثه سختی پیدا کردن گنجی

نه آسونی نه دشواری

مهدی مقدم گنج

سایر آهنگ های مهدی مقدم

آخرین آهنگ مهدی مقدم

برچسب ها

توضیحات

مهدی مقدم با صدای جادویی خود دل تمام طرفداران را ربوده است و توانسته است تا موفقیت بی‌نظیری را کسب کند. یکی از مهمترین عوامل موفقیت آهنگ گنج تجربه بسیار زیاد مهدی مقدم با توجه به آلبوم ها و ترک های است که قبلاً منتشر کرده است. او معتقد است که در این میان حمایت طرفداران او نیز در ارائه آهنگ بی نظیری همچون گنج بسیار تاثیر گذار بوده است. منتقدان باور دارند که عاشقانه جدید مهدی مقدم حتی در مقایسه با کارهای با کیفیت قبلی نیز تک و بی رقیب ظاهر شده است. مهدی مقدم با صدای لطیف و دوست داشتنی خود توانسته است آهنگی را اجرا کند که در چند سال اخیر موردی هم سطح با آن تقریباً دیده نشده است. آهنگ گنج از بیاد ماندنی ترین آثار مهدی مقدم محسوب می‌شود و در زمره آثاری است که توانسته است هم نظر مثبت مخاطبین و هم نظر مثبت منتقدان را به خود جلب نماید. بنابراین انتظار می‌رود که آهنگ بعدی مهدی مقدم نیز چیزی هم تراز آهنگ گنج باشد. صدای مهدی مقدم اوج خود را در آهنگ گنج به همگان نشان داده است. همه باور دارند که مهدی مقدم پختگی صدای خود را با اجرای این آهنگ زیبا به نمایش گذاشته است و توانسته است تا قلب ها را تسخیر کند.

مهدی مقدم ثابت کرده است که با آهنگ گنج جز موفق ترین خواننده های موسیقی پاپ در چند سال اخیر بوده است، بنابراین تصور آینده ای درخشان برای او دور از ذهن نیست به خصوص اگر این راه را ادامه داده و کارهایی در حد گنج روانه بازار کنند. مهدی مقدم ثابت کرده است که با گنج جز موفق ترین خواننده های موسیقی پاپ در چند سال اخیر بوده است. مهدی مقدم رویایی داشت که در ابتدای راه خوانندگی به آن اعتقاد داشت و با گنج توانست آن را به حقیقت نزدیک کند.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...