پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ مهدی مقدم برف میپوشم

دانلود آهنگ مهدی مقدم برف میپوشم

دانلود آهنگ مهدی مقدم برف میپوشم

هم اکنون در ر رسانه گلسار موزیک | دانلود آهنگ جدید و بسیار دلنشین “برف میپوشم” با صدای خواننده محبوب مهدی مقدم بهمراه متن و دو کیفیت 320 و 128 فراهم کرده ایم، امیدواریم لذت کافی را برده باشید

Download Mehdi Moghaddam New Music ♪ Barf Miposham In 320 And 128 Quality With Lyrics On GolsarMusic

دانلود آهنگ مهدی مقدم برف میپوشم
مهدی مقدم برف میپوشم

♩♬دارم بهت فکر میکنم اما کم نمیشه از بار رو دوشم♪♭

♩♬تو رفتی و هنوز به عشق تو لباسی که دوست داری میپوشم♪♭

متن آهنگ برف میپوشم مهدی مقدم

♩♬رو خاطراتم برف میباره هر فصل این خونه زمستونه♪♭

♩♬بیرون هوا صافه ولی بی تو تو چشم من یک ریز بارونه♪♭

♩♬از خونه بیرون میزنم بی تو عطر تو توی باد پیچیده♪♭

♩♬فرقی نداره پارک یا خونه وقتی تنم بوی تورو میده♪♭

دانلود آهنگ مهدی مقدم برف میپوشم

♩♬قدم زدن فایده نداره چون کم نمیشه از غصه و دردم♪♭

♩♬دارم به این فکر میکنم چی شد چی شد که من دستاتو گم کردم♪♭

♩♬دارم بهت فکر میکنم اما کم نمیشه از بار رو دوشم♪♭

♩♬تو رفتی و هنوز به عشق تو لباسی که دوست داری میپوشم♪♭

مهدی مقدم برف میپوشم

سایر آهنگ های مهدی مقدم

آخرین آهنگ مهدی مقدم

برچسب ها

توضیحات

آهنگ برف میپوشم یک آهنگ در سبک پاپ است که توسط مهدی مقدم ضبط و اجرا شده است. موفقیت برف میپوشم تا به امروز طوفانی بوده است. از برف میپوشم به عنوان امضا هنری مهدی مقدم یاد می شود. برف میپوشم کاری برجسته در کارنامه مهدی مقدم است. شهرت مهدی مقدم اگرچه مدیون برف میپوشم نیست اما این آهنگ اوج محبوبیت را برای او به ارمغان آورده است. این آهنگ جهشی بزرگ برای او محسوب میشود و کمتر کسی آن را در بازه زمانی کوتاه همچون مهدی مقدم تجربه کرده است. پیشبینی شده بود که مهدی مقدم بعد از مدتها بازگشتی باشکوه با برف میپوشم خواهد داشت اما فروش خیره کننده آهنگ برف میپوشم چیزی نبود که اغلب منتقدان بتوانند حدس بزنند. ترکیب بندی اشعار در عاشقانه مهدی مقدم عالی و بی نقص است. همین فاکتور برف میپوشم را دلنشین کرده است. آهنگ برف میپوشم همچون یک داستان رمانتیک با حجم بزرگی از احساسات شما را غافلگیر می کند، به گونه ای که در همین چند دقیقه کوتاه مجذوب آن می شوید و تمام توجه شما به آن جلب می شود. برف میپوشم را می توان از نمونه کار های رمانتیک سال‌های اخیر نامید که توانست تمام استعداد خالق خود را به بهترین شکل ممکن به صحنه ظهور بگذارد.

این مسئله حاکی از توانایی مهدی مقدم در مدیریت اجرای آهنگ استف به گونه‌ای که بهترین نتیجه نصیب او شده است. مطمئناً با آهنگ هایی همچون برف میپوشم که تم عاشقانه و فوق‌العاده‌ای دارند آشنا هستید، اما با مقایسه این اثر با دیگر آثار پا پاپ، انتخاب شما همین آهنگ خواهد بود. از ویژگی های برجسته کارهای مهدی مقدم می‌توان به تمرکز فوق العاده او روی همزاد پنداری احساسی با شنونده و مخاطب اشاره کرد. مخاطب به هیچ وجه با صدای مهدی مقدم احساس بیگانگی نمی کند. باید اعتراف کرد که همین مورد نقطه عطف و قدرت در اجرای آهنگ برف میپوشم توسط او قلمداد می شود.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...