پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ مسعود صادقلو رز

دانلود آهنگ مسعود صادقلو رز

دانلود آهنگ مسعود صادقلو رز

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از مسعود صادقلو با عنوان “رز” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Masoud Sadeghloo – Roz In The GolsarMusic

دانلود آهنگ مسعود صادقلو رز
مسعود صادقلو رز

♩♬خیلی قلبم شکسته بود جوری که گفتم♪♭

♩♬شاید اصلا نتونم کسی رو دوست داشته باشم♪♭

متن آهنگ رز مسعود صادقلو

♩♬خیلی خوشحالم که اومدی دلم واسه استوریات تنگ شده بود♪♭

♩♬دلی که با همه سر جنگ شده بود♪♭

دانلود آهنگ مسعود صادقلو رز

♩♬دلم ببین چه آرومه تو دستات دلم واسه عاشقی دلتنگ شده بود♪♭

♩♬دلم میخواد بیای نری از پیش من موهاتو باز دوباره دم اسبی ببند♪♭

♩♬نگاه نکن به هیشکی فقط منو نگاه کن♪♭

مسعود صادقلو رز

پخش آنلاین همین آهنگ
دانلود آهنگ با کیفیت 320

سایر آهنگ های مسعود صادقلو

آخرین آهنگ مسعود صادقلو

برچسب ها

توضیحات

مسعود صادقلو و شروعی دوباره با رز

طرفداران مسعود صادقلو معتقدند که کیفیت اتفاقی نیست و تلاش شبانه روزی و بی وقفه این خواننده جوان منجر به تولید اثر ماندگاری همچون آهنگ رز شده است. آنها آهنگ رز را دارای سطح بالایی از توانایی ارتباط با شنونده می دانند و معتقدند دیگر خواننده ها باید این آهنگ را الگوی کار خود قرار دهند. مسعود صادقلو با تیمی که در اختیار دارد آهنگ رز را در بالاترین سطح به مخاطب ارائه داده است، آهنگی که بهترین آهنگ پاپ این سالهاست. آهنگ رز همچون رویایی لطیف و دوست داشتنی است. با یک یا دو بار گوش دادن به آهنگ رز از آن سیر نمی شوید. این ویژگی ارزنده باعث این شده است تا مسعود صادقلو با آهنگ رز در میان خوانندگان بسیار مطرح، جا برای خود باز کند و از رقبا فاصله بگیرد. کم کاری مسعود صادقلو باعث نشده است تا کیفیت آهنگ او پایین بیاید، بلکه برعکس آهنگی که ارائه داده است بسیار سطح بالایی داشته و با کیفیت است. فندوم های مسعود صادقلو بسیار هیجان زده بودند تا آهنگ رز را زودتر بشنود. فن پیج های مسعود صادقلو برای این که هر کدام زودتر آهنگ جدید او را در اینترنت به مخاطبین ارائه دهند با هم در رقابت تنگاتنگ بودند و این نیز جای تعجب ندارد. وقتی مسعود صادقلو کارش را در این سطح ارائه می دهد، باید هم منتظر همچین بازخورد هایی از طرف مخاطبین او باشیم.

آهنگ رز تاریخ مصرف ندارد و هر زمانی دوست داشتنی است. مسعود صادقلو از آن دسته از خواننده ها نیست که در دایره شهرت یک آهنگ به دام بیفتد. کار او آفرینش همیشگی آثار دوست داشتنی است که هر کدام می‌توانند به نوبه خود امضای هنری او حساب بیایند. مسعود صادقلو خواننده دیروز، امروز و فرداست، همان که شنونده به آن احتیاج دارد و به خاطر او هر روز انتظار انتشار آهنگ های بی نظیرش را می کشد. رز تقدیم به شما طرفداران عزیز!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...