پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ مسعود خرمی بی اعتبار

دانلود آهنگ مسعود خرمی بی اعتبار

دانلود آهنگ مسعود خرمی بی اعتبار

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از مسعود خرمی با عنوان “بی اعتبار” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Masoud Khorami – Bi Etebar In The GolsarMusic

دانلود آهنگ مسعود خرمی بی اعتبار
مسعود خرمی بی اعتبار

دلوم سی یار هلاک ابی و نومه

ای عاشق سینه چاک ابی ومه ده نومه که

متن آهنگ بی اعتبار مسعود خرمی

ده نومه که نومه که نومه یاروم وی سر پرونده خومه خومه

نیا سردش کنه این تومه تومه ده نومه که نومه که نومه

دانلود آهنگ مسعود خرمی بی اعتبار

بی اعتباره وفی نیاره یاری که هر رو هی یه بونی سیم ایاره

بی اعتباره وفی نیاره یاری که هر رو هی یه بونی سیم ایاره

زمونه بس و جونوم پلل سه گل زرینه یاری که نیپرسته خوی بالی سرینه

بگردم مو بگردم بگردوم دور مالش ایسوزوم مو ایسوزوم و عشق او چشم کالش

مسعود خرمی بی اعتبار

برچسب ها

توضیحات

بی اعتبار از مسعود خرمی منتشر شد

توانایی خلق آثار فوق‌العاده همچون آهنگ بی اعتبار کار هرکسی نیست، بنابراین نباید انتظار تکرار گاه و بیگاه این آهنگ را از هر خواننده ای داشته باشید. بهتر است از یک خواننده کارکشته با صدای پخته و فوق العاده هم چون مسعود خرمی انتظار خلق شاهکاری همچون بی اعتبار را در سر داشته باشید. بیشتر طرفداران مسعود خرمی درک بسیار واضحی از کارهای او دارند و مطمئن هستند که حتی با وجود اینکه او در بازه زمانی طولانی کارهای خود را ارائه می‌دهد، باید به او اطمینان کنند، زیرا کیفیت کارهای او از جمله آهنگ فوق العاده زیبا و جنجالی جدید او یعنی آهنگ بی اعتبار بی رقیب است. بیشتر افرادی که جذب کارهای مسعود خرمی میشوند، اعتراف می کنند که بعد از گوش دادن به کارهای او کمتر سراغ کارهای پاپ دیگر برای گوش دادن می روند. محبوبیت این خواننده جوان به سادگی به دست نیامده است. کارهای او همچون آهنگ بی اعتبار که از جمله امضا های هنری او به حساب می آیند، باعث شهرت فوق العاده او شده اند. مسعود خرمی و آهنگ بی اعتبار خود یک مدرسه هنری و کلاس درس برای دیگر هنرمندان به حساب می آیند. تجربه این خواننده توانا به کمک صدای پخته او آمده و در کنار درک حرفه‌ای او از موسیقی، توانسته است شاهکاری همچون آهنگ بی اعتبار را به شنونده ها هدیه کنند.

متن، ریتم و تکنیک دقیق بی اعتبار از کسی غیر از مسعود خرمی انتظار نمی رود. اجرای زنده این آهنگ مطمئناً کار بسیار فوق‌العاده در خواهد آمد، زیرا کار استودیویی آن نیز نوید یک اجرای فوق العاده را به طرفداران او به صورت زنده و روی سن می دهد. مسعود خرمی به کار خود اطمینان دارد و اعتماد به نفس او هم باعث فکری باز برای خلق شاهکار بی بدیل بی اعتبار شده است. این اعتماد به نفس ناشی از تجربه کارهای موفق قبلی است. طرفداران و فندوم های پروپاقرص او همواره منتظر یک کار جدید همچون آهنگ بی اعتبار هستند.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...