پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ محسن چاوشی پستچی

دانلود آهنگ محسن چاوشی پستچی

دانلود آهنگ محسن چاوشی پستچی

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از محسن چاوشی با عنوان “پستچی” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Mohsen Chavoshi – Postchi In The GolsarMusic

دانلود آهنگ محسن چاوشی پستچی

محسن چاوشی پستچی

منی که کل عمرمو پی کسی نرفتم و پی کسی نیومدم

پشت سر قطار تو مث یه پستچی خیس فقط رکاب میزدم

متن آهنگ پستچی محسن چاوشی

شب بلند بدرقه شب همیشه رو سیاه شبی عمیق مثل آه

خودم سقوط کردمو رسوندمت رسوندمت رسوندمت به پرتگاه

هزار سال دیگه ام غمت تموم باغچه رو یه شوره زار میکنه

برو فقط نگاه کن با خنده و با صورتم زمان چیکار میکنه

دانلود آهنگ محسن چاوشی پستچی

اگه هنوز تو خلوتت یادی ازم نمیکنی یعنی که کم گذاشتم

مرور کن مرور کن منو به خاطرت بیار با خنده ای داشتم

هزار سال دیگه ام غمت تموم باغچه رو یه شوره زار میکنه

برو فقط نگاه کن با خنده و با صورتم زمان چیکار میکنه

محسن چاوشی پستچی

سایر آهنگ های محسن چاوشی

آخرین آهنگ محسن چاوشی

برچسب ها

توضیحات

آهنگ زیبای پستچی از محسن چاوشی

آهنگ پستچی نقدهای مثبتی از طرف منتقدان موسیقی دریافت کرده است. منتقدان تولید این آهنگ زیبا، کیفیت صوتی و اجرای آواز توسط محسن چاوشی را تحسین کردند. این آهنگ به یک موفقیت تجاری عظیم برای محسن چاوشی تبدیل شده است و در رتبه اول محبوب ترین آهنگ های امسال قرار گرفته است. می توانید سری به رسانه های جمعی، از تیک تاک گرفته تا اینستاگرام بزنید تا دابسمش طرفداران این آهنگ را ببینید. طبق معمول از محسن چاوشی انتظارات زیادی برای ارائه کارهای ناب می رود، خوشبختانه او این بار هم توانست با آهنگ پستچی ثابت کند که می تواند از این امتحان سربلند بیرون بیاید و باز هم گوی سبقت را از دیگر خواننده های هم سبک خود برباید. طرفداران محسن چاوشی بسیار هیجان زده هستند تا اجرای زنده این آهنگ را هر چه زودتر روی استیج مشاهده کنند. از آنجایی که طرفداران محسن چاوشی عمدتا جوان هستند او بسیار به متن این شعر و هماهنگی با روحیات شنوندگان جوان خود توجه کرده است. با موفقیت این آهنگ مطمئنا همه منتظر آهنگ هایی با این سطح از موفقیت و خلق فضایی رویایی از محسن چاوشی هستند. این آهنگ صدای پخته و پر احساس این خواننده را بیش از پیش محبوب تر کرده و به همگان شناسانده است.

آهنگ زیبا و دوست داشتنی پستچی با جذب نگاه های بیشتر به سمت این خواننده، باعث شده تا اعتماد به نفس او بالاتر رفته و مطمئنا کارهای بعدی را با کیفیت بیشتری روانه بازار کند. به شما اطمینان میدهم که وقتی این آهنگ را می شنوید، بدون شک حس خیلی ناب و لطیفی را تجربه می کنید. مطمئن باشید که این تنها آهنگ از محسن چاوشی نیست که شما را به خود جذب می کند، آهنگ پستچی فقط یکی از آن آهنگ هایی است که از این خواننده موفق روانه بازار کرده است. متن این آهنگ زیبا به گونه ای نوشته شده است که می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید و روز خود را بسازید. این شما و این آهنگ زیبای پستچی !

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...