پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ مجید عزیزی اور درد

دانلود آهنگ مجید عزیزی اور درد

دانلود آهنگ مجید عزیزی اور درد

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از مجید عزیزی با عنوان “اور درد” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین و متن ترانه دانلود نمایید.

Majid Azizi – Or Dard » New Download Music » With In 320 And 128 Quality Free Links In GolsarMusic

دانلود آهنگ مجید عزیزی اور درد

مجید عزیزی اور درد

آهنگ اور درد مجید عزیزی

دانلود آهنگ مجید عزیزی اور درد

مجید عزیزی اور درد

سایر آهنگ های مجید عزیزی

آخرین آهنگ مجید عزیزی

برچسب ها

توضیحات

شاخصه گرانبهایی همچون تجربه را در آهنگ اور درد از مجید عزیزی به هیچ وجه نمی توان موضوعی سطحی دید و نمی توان نگاهی گذرا به ان داشت. تجربیات گذشته مجید عزیزی به کمک او آمده اند تا او را در خلق اثری بی نظیر همچون اور درد، یاری کنند. اور درد وب سایت های فندوم های مجید عزیزی را زیرو رو کرده است. یک آهنگ خاطره ساز می خواهید؟ اور درد از مجید عزیزی در خدمت شماست! می توانید بهترین لحظات عاشقانه خود را با این شاهکار رقم بزنید. حتما اور درد را با دوستانتان و کسی که عاشقش هستید هم رسانی کنید تا آنها نیز از این موسیقی لطیف و خواستنی لذت ببرند. از مهم ترین ویژگی های اور درد این است که بسیار بدیع و نو است و می توان ادعا کرد نظیر آن را قبلا نشنیده اید. همین نو بودن اور درد باعث تسخیر قلب ها شده است. مجید عزیزی گفته است که بسیار مهم بوده است که شنونده در عین اینکه با یک اثر کاملا نو و بدیع رو به رو می شود، باید بتواند در عین حال از گذراندن لحظات با آن احساس آرامش کند.

او تاکید کرده است که آهنگ اور درد با شنونده صمیمی است و هیچ نوع غریبگی با مخاطب خود ندارد. با این اوصاف اور درد نوعی دوگانگی زیبا و زیرکانه ایجاد کرده است. این آهنگ از مجید عزیزی در عین صمیمیت و ایجاد نوعی حس آشنایی با مخاطب، در نوع خود منحصر به فرد و جدید است. مجید عزیزی خود ازعان می کند که از تکرار بیزار است، حتی اگر آن آهنگ تکراری بسیار مورد اقبال عمومی قرار گیرد. این پارادوکس یا دوگانگی در آهنگ اور درد بی نظیر است. فکر می کنید می توانید نمونه آن را پیدا کنید؟ دست کم در میان آثار هم نسلان مجید عزیزی، به ندرک می توان همچین سطحی از ذوق هنری و حساسیت را دید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...