پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ فرهاد فروتنی شبیهت نیست

دانلود آهنگ فرهاد فروتنی شبیهت نیست

دانلود آهنگ فرهاد فروتنی شبیهت نیست

همینک در گلسار موزیک دانلود آهنگ جدید عاشقانه و احساسی با صدای فرهاد فروتنی عزیز با نام شبیهت نیست با بهترین کیفیت Mp3 همراه با تکست

Download Farhad Forootani New Music ♪ Shabihet Nist In 320 And 128 Quality With Lyrics On GolsarMusic

دانلود آهنگ فرهاد فروتنی شبیهت نیست
فرهاد فروتنی شبیهت نیست

شبیهت نیست واسم اصلا تورو دیدم رفت یادم اصلا

هنوزم منتظرت هستم تورو میخوام به چشام قسم

متن آهنگ شبیهت نیست فرهاد فروتنی

دانلود آهنگ فرهاد فروتنی شبیهت نیست

شبیهت نیست واسم اصلا تورو دیدم رفت یادم اصلا

هنوزم منتظرت هستم تورو میخوام به چشام قسم

فرهاد فروتنی شبیهت نیست

سایر آهنگ های فرهاد فروتنی

آخرین آهنگ فرهاد فروتنی

برچسب ها

توضیحات

فرهاد فروتنی با صدای جادویی خود دل تمام طرفداران را ربوده است و توانسته است تا موفقیت بی‌نظیری را کسب کند. یکی از مهمترین عوامل موفقیت آهنگ شبیهت نیست تجربه بسیار زیاد فرهاد فروتنی با توجه به آلبوم ها و ترک های است که قبلاً منتشر کرده است. او معتقد است که در این میان حمایت طرفداران او نیز در ارائه آهنگ بی نظیری همچون شبیهت نیست بسیار تاثیر گذار بوده است. منتقدان باور دارند که عاشقانه جدید فرهاد فروتنی حتی در مقایسه با کارهای با کیفیت قبلی نیز تک و بی رقیب ظاهر شده است. فرهاد فروتنی با صدای لطیف و دوست داشتنی خود توانسته است آهنگی را اجرا کند که در چند سال اخیر موردی هم سطح با آن تقریباً دیده نشده است. آهنگ شبیهت نیست از بیاد ماندنی ترین آثار فرهاد فروتنی محسوب می‌شود و در زمره آثاری است که توانسته است هم نظر مثبت مخاطبین و هم نظر مثبت منتقدان را به خود جلب نماید. بنابراین انتظار می‌رود که آهنگ بعدی فرهاد فروتنی نیز چیزی هم تراز آهنگ شبیهت نیست باشد. صدای فرهاد فروتنی اوج خود را در آهنگ شبیهت نیست به همگان نشان داده است. همه باور دارند که فرهاد فروتنی پختگی صدای خود را با اجرای این آهنگ زیبا به نمایش گذاشته است و توانسته است تا قلب ها را تسخیر کند.

فرهاد فروتنی ثابت کرده است که با آهنگ شبیهت نیست جز موفق ترین خواننده های موسیقی پاپ در چند سال اخیر بوده است، بنابراین تصور آینده ای درخشان برای او دور از ذهن نیست به خصوص اگر این راه را ادامه داده و کارهایی در حد شبیهت نیست روانه بازار کنند. فرهاد فروتنی ثابت کرده است که با شبیهت نیست جز موفق ترین خواننده های موسیقی پاپ در چند سال اخیر بوده است. فرهاد فروتنی رویایی داشت که در ابتدای راه خوانندگی به آن اعتقاد داشت و با شبیهت نیست توانست آن را به حقیقت نزدیک کند.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...