پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ فرداد انصاری کنارم باش

دانلود آهنگ فرداد انصاری کنارم باش

دانلود آهنگ فرداد انصاری کنارم باش

دانلود آهنگ جدید فرداد انصاری به نام “کنارم باش” با دو کیفیت عالی و خوب ( 320 و 128 ) همراه با متن ترانه بصورت رایگان و لینک مستقیم از رسانه گلسار موزیک

Download New Music ♪ Fardad Ansari – Kenaram Bash In The GolsarMusic

دانلود آهنگ فرداد انصاری کنارم باش

فرداد انصاری کنارم باش

دل من شده تنگت دیگه نیستی بگم بت

همه دنیای من شدی با اون چشمای قشنگت

متن آهنگ کنارم باش فرداد انصاری

نفسم به تو بنده بگو قیمت دل تو چنده

آخه کشتی دل منو با اون موهای بلندت

من خسته تر از گذشته هام بی تو تمومه ماجرا کنارم باش

تو تعبیر هر خواب منی ساز جدایی نزنی قرارم باش

دانلود آهنگ فرداد انصاری کنارم باش

خوبتو خواستم همه جوره

تو میدونی دلم سنگ صبوره

وقتی نیستی پرم از غم و دلشوره

عاشق نشدی که بفهمی

عاشقی سخته و دل میشه زخمی

ندارم از عشقت هیچ سهمی

من خسته تر از گذشته هام بی تو تمومه ماجرا کنارم باش

تو تعبیر هر خواب منی ساز جدایی نزنی قرارم باش

فرداد انصاری کنارم باش

سایر آهنگ های فرداد انصاری

آخرین آهنگ فرداد انصاری

برچسب ها

توضیحات

تجربه ای رویایی با آهنگ کنارم باش از فرداد انصاری

آهنگ کنارم باش، آهنگی است که توسط فرداد انصاری ضبط شده است. آهنگ کنارم باش یک آهنگ رقص آور است که دارای سیستم ریتمیک است و عمدتاً در موسیقی هیپ هاپ استفاده می شود. بسیاری از روزنامه نگاران عرصه موسیقی آن را تحسین کردند. آهنگ کنارم باش تمجید بسیار زیادی را در میان هواداران دریافت کرده است. این تک آهنگ در میان بهترین ها بوده و آهنگ شماره یک در نمودار آهنگ های شاد کشور شده است. آهنگ کنارم باش یک آهنگ پاپ است که حدود 5 دقیقه طول می کشد. آهنگ همزمان نمونه‌های مختلفی از ریتم‌های لایه‌ای، شامل ریتم‌های هیپ هاپ و ضرب آهنگ باس سنگین را شامل میشود. منتقدان نوع احساسی که آهنگ کنارم باش به مخاطب منتقل می کند را شبیه به تک آهنگ های دیگر فرداد انصاری توصیف نکرده اند. همین موضوع بر خاص بودن این آهنگ صحه می گذارد. بسیاری از منتقدان ترکیب و ساختار آن را قابل مقایسه با کارهای دیگر خواننده های پاپ که اخیرا منتشر شده اند، نمی دانند. آنها آهنگ کنارم باش را به عنوان "قطعه ای شگفت انگیز " توصیف کرده اند که با ضرب آهنگی قدرتمند اجرا شده است. البته برخی دیگر نیز آهنگ کنارم باش از فرداد انصاری را " کمی غمگین و اشک آلود" توصیف کرده اند.

شک نکنید که این عاشقانه بی بدیل شبیه هیچ کدام از کارهایی که دیگر خواننده ها اخیراً ارائه کرده اند نیست. می توانید حس نو عاشقانه را از آن دریافت کنید. فرداد انصاری این بار هم آمده است تا با آهنگ کنارم باش به شما عشق را هدیه دهد. مطمئنم حسی در آهنگ خواهید یافت که در آهنگ های دیگر این روزها کمتر می توان پیدا کرد. زیبایی درون آهنگ کنارم باش موج میزند. این آهنگ محصول تلاش یک ساله فرداد انصاری بوده است. آهنگ کنارم باش این روزها همه نگاه ها را به خود خیره کرده است و نظر ها را به سمت خود جلب است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...