پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ علی نبوتی رویا

دانلود آهنگ علی نبوتی رویا

دانلود آهنگ علی نبوتی رویا

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت رویا از علی نبوتی عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download New Music ♪ Ali Nabovati – Roya In The GolsarMusic

دانلود آهنگ علی نبوتی رویا

علی نبوتی رویا

♩♬واسه بالا رفتن واسه بالا موندن پر پرواز کمه من یه رویا دارم♪♭

♩♬کوه کوچیکه برام قله رو ابرا من هنوز جا دارم♪♭

متن آهنگ رویا علی نبوتی

♩♬راه من اینه حتی اگه تا قله تنهام این زندگیمه میرسم به هر چی که میخوام♪♭

♩♬راه من اینه حتی اگه تا قله تنهام ♪♭

♩♬این زندگیمه میرسم به هر چی که میخوام ♪♭

دانلود آهنگ علی نبوتی رویا

♩♬با خودم میجنگم تا برم بالاتر آسمونو باید زیر پام رد کنم♪♭

♩♬من یه رویا دارم که رو مرز دنیاس کوه دریا رو هنوز میشه ♪♭

♩♬راه من اینه حتی اگه تا قله تنهام ♪♭

♩♬این زندگیمه میرسم به هر چی که میخوام ♪♭

علی نبوتی رویا

سایر آهنگ های علی نبوتی

آخرین آهنگ علی نبوتی

برچسب ها

توضیحات

علی نبوتی با انتشار رویا تبدیل به یک پدیده شده است. یکی از برجسته ترین کارهای چند سال اخیر بعد از مدت ها تاخیر از خواننده محبوب این روزها، علی نبوتی ارائه شده است. عاشقانه علی نبوتی توانسته است تمام چشم ها را با رویا به خود خیره کند و توانایی او را به رخ بکشد. او هر آنچه که باید برای یک عاشقانه با کیفیت در نظر گرفت را با رویا به همگان عرضه داشته است. آهنگ رویا تمام قلب ها را تسخیر کرده است، علی نبوتی خود نیز به این موضوع در عین فروتنی معتقد است. به نظر می رسد موسیقی پاپ با داشتن چند خواننده مصمم همچون علی نبوتی، علی رغم رکود چند سال اخیر بتواند از نظر محبوبیت و فروش تکانی به خود بدهد، هرچند با در نظر گرفتن خالی بودن عرصه، تنها علی نبوتی و آهنگ رویا هستند که می تازند و مخاطبان بسیاری را به خود جذب می کنند. بدون شک علی نبوتی یکی از محبوب ترین خوانندگان چند سال اخیر است و رویا نیز از بهترین آثار او و موسیقی پاپ در این برهه زمانی به شمار میرود. اما برای بسیاری از افراد و حتی طرفداران دو آتشه او سوال شده است، که چرا او در چنین جایگاهی قرار گرفته است؟

راستش از نظر کارشناسان موسیقی پاپ این را باید در زیرکی و تکنیک هنری بالای علی نبوتی جستجو کرد. توانایی علی نبوتی، طی سال های فعالیت هنری او قدم به قدم افزایش یافت و با رویا به بالاترین میزان خود رسید. دقت و حساسیت او در انتخاب همکارانی کارکشته که همانند او برای ارائه کارهای هنری نکته سنج و حساس بودند، خیلی وقت ها از سقوط او همچون دیگر رقبا جلوگیری به عمل آورده است. البته استعداد ذاتی علی نبوتی نیز در این میان نقش پر رنگی ایفا کرده است تا بتوان تجلی حس هنری او را در قطعه ای همچون آهنگ رویا دید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...