پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ علی میر و علی دقان بیچاره دلم

دانلود آهنگ علی میر و علی دقان بیچاره دلم

دانلود آهنگ علی میر و علی دقان بیچاره دلم

با کیفیت اصلی و لینک مستقیم پرسرعت دانلود کنید آهنگ جدید فوق العاده زیبا به نام بیچاره دلم با صدای علی میر و علی دقان را از وبسایت ( گلسار موزیک )

Download New Music ♪ Ali Mir Ft. Ali Deqan – Bichare Delam In The GolsarMusic

دانلود آهنگ علی میر و علی دقان بیچاره دلم

علی میر و علی دقان بیچاره دلم

زیبای بی نقص به من باشه تورو به هیچ خدایی پس نمیدم

اگه فکر میکنی داستانی هست تو ناز داری نه برو میدونم مجبوری هستی تهش میدونم

آهنگ بیچاره دلم علی میر و علی دقان

الا و بلا باید بمونی لیلا تو نیستی برو بگرد بچرخ مثه من یه مرد پیدا کن اگه پیدا نشد

دانلود آهنگ علی میر و علی دقان بیچاره دلم

بیچاره دلم بیچاره دلم به تو وابستگی داره دلم میگه به تو وابستگی داره دلم

بیچاره دلم بیچاره دلم به تو وابستگی داره دلم میگه به تو وابستگی داره دلم

علی میر و علی دقان بیچاره دلم

سایر آهنگ های علی میر

آخرین آهنگ علی میر

برچسب ها

توضیحات

تجربه ای رویایی با آهنگ بیچاره دلم از علی میر و علی دقان

آهنگ بیچاره دلم، آهنگی است که توسط علی میر و علی دقان ضبط شده است. آهنگ بیچاره دلم یک آهنگ رقص آور است که دارای سیستم ریتمیک است و عمدتاً در موسیقی هیپ هاپ استفاده می شود. بسیاری از روزنامه نگاران عرصه موسیقی آن را تحسین کردند. آهنگ بیچاره دلم تمجید بسیار زیادی را در میان هواداران دریافت کرده است. این تک آهنگ در میان بهترین ها بوده و آهنگ شماره یک در نمودار آهنگ های شاد کشور شده است. آهنگ بیچاره دلم یک آهنگ پاپ است که حدود 5 دقیقه طول می کشد. آهنگ همزمان نمونه‌های مختلفی از ریتم‌های لایه‌ای، شامل ریتم‌های هیپ هاپ و ضرب آهنگ باس سنگین را شامل میشود. منتقدان نوع احساسی که آهنگ بیچاره دلم به مخاطب منتقل می کند را شبیه به تک آهنگ های دیگر علی میر و علی دقان توصیف نکرده اند. همین موضوع بر خاص بودن این آهنگ صحه می گذارد. بسیاری از منتقدان ترکیب و ساختار آن را قابل مقایسه با کارهای دیگر خواننده های پاپ که اخیرا منتشر شده اند، نمی دانند. آنها آهنگ بیچاره دلم را به عنوان "قطعه ای شگفت انگیز " توصیف کرده اند که با ضرب آهنگی قدرتمند اجرا شده است. البته برخی دیگر نیز آهنگ بیچاره دلم از علی میر و علی دقان را " کمی غمگین و اشک آلود" توصیف کرده اند.

شک نکنید که این عاشقانه بی بدیل شبیه هیچ کدام از کارهایی که دیگر خواننده ها اخیراً ارائه کرده اند نیست. می توانید حس نو عاشقانه را از آن دریافت کنید. علی میر و علی دقان این بار هم آمده است تا با آهنگ بیچاره دلم به شما عشق را هدیه دهد. مطمئنم حسی در آهنگ خواهید یافت که در آهنگ های دیگر این روزها کمتر می توان پیدا کرد. زیبایی درون آهنگ بیچاره دلم موج میزند. این آهنگ محصول تلاش یک ساله علی میر و علی دقان بوده است. آهنگ بیچاره دلم این روزها همه نگاه ها را به خود خیره کرده است و نظر ها را به سمت خود جلب است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...