پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ علی میر نه دیگه نه

دانلود آهنگ علی میر نه دیگه نه

دانلود آهنگ علی میر نه دیگه نه

میتوانید در این لحظه در گلسار موزیک آهنگ جدید جذاب و زیبای از علی میر با عنوان “نه دیگه نه” با دو کیفیت اصلی 320 و 128 همراه با پخش آنلاین دانلود نمایید.

Download New Music ♪ Ali Mir – Na Dige Na In The GolsarMusic

دانلود آهنگ علی میر نه دیگه نه
علی میر نه دیگه نه

باز آخر شبه تو سینم پر غمه نه نمیره خوام دیگه این جون ماتم دیده

این تن پر غمه آره تغصیر منه که دلمو دادم بهت جونیمو ازم گرفتی

متن آهنگ نه دیگه نه علی میر

نه دیگه نه دیگه نه نمیشه تنگ دلت دیگه نه ولی به یادت دیگه من این حقمه

دانلود آهنگ علی میر نه دیگه نه

من دیگه بعد تو نه نشدم عین قبل خودم چقد دیگه گریه کنم بسمه

نه دیگه نه دیگه نه نمیشه تنگ دلت دیگه نه ولی به یادت دیگه من این حقمه

من دیگه بعد تو نه نشدم عین قبل خودم چقد دیگه گریه کنم بسمه

علی میر نه دیگه نه

سایر آهنگ های علی میر

آخرین آهنگ علی میر

برچسب ها

توضیحات

عنصر تجربه را در آهنگ نه دیگه نه از علی میر به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت. تجربه اندوزی علی میر به کمک او امده است تا اثری فاخر را منتشر کند. عصاره تلاش های چند ساله علی میر در آهنگ نه دیگه نه تجلی پیدا کرده است. علی میر از همین رو با خیال راحت و با کوله باری از تجربه دست به تولید نه دیگه نه زده است. این آهنگ ماندنی ارزنده ترین کار هنری او به شمار می رود. استعداد ذاتی و هنری علی میر در آهنگ نه دیگه نه شکوفا شده است و او را نه یک پله، بلکه صد پله نسبت به گذشته خود و همچنین رقبا بالاتر برده است. نگاه اکثر افرادی که کم تر با او آشنا بوده اند، با انتشار آهنگ جدیدش، یعنی نه دیگه نه نسبت به او تغییر کرده است. روزهای اخیر بحث بر سر این است که تورهای موسیقی او چه زمانی اجرا میشود و اینکه آیا آهنگ تک و فوق العاده نه دیگه نه توسط او اجرا می شود یا خیر. همین مورد نشان دهنده اقبال عمومی چشم گیر نسبت به نه دیگه نه و نشان دهنده انتظار زیادی است که طرفداران علی میر از او دارند. به عبارتی نه دیگه نه، نه دیگه نه رویای علی میر برای معروف تر شدن است. شیمی بی نظیری که میان آهنگ و شنونده در هنگام شنیدن این آهنگ حس میشود تقریباً نظیر ندارد.

پیام عاشقانه علی میر در آهنگ نه دیگه نه عمق نفوذ بسیار شگفت انگیزی در شنونده دارد. او مخاطب را آنقدر خوب می شناسد که می داند که کلمات عاشقانه باید پا را فراتر از تعریف و تمجید ظاهری بگذارد. او کلماتی را انتخاب کرده است که با استفاده از آن ها به سهولت نشان میدهد چه احساسی دارد، کاری که به ندرت در آهنگ های چند سال اخیر و در این سطح دیده شده است. پیام علی میر در نه دیگه نه، درباره عشقیست که تا ابد باقی می ماند و مرگی برای آن متصور نیست. بله آهنگ نه دیگه نه به راستی با روح مخاطب حرف میزند نه با جسم فانی او.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...