پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ علی میررضایی یار تویی

دانلود آهنگ علی میررضایی یار تویی

دانلود آهنگ علی میررضایی یار تویی

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “یار تویی” با صدای معروف علی میررضایی با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Download Music “Ali Mirrezaei” In The Name Of “Yar Toei” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ علی میررضایی یار تویی

علی میررضایی یار تویی

♩♬هر چی نشمه تره منه چشم سر نونه♪♭

♩♬تو دنووشی دلبر می شو سحر نونه♪♭

آهنگ یار تویی علی میررضایی

♩♬تو می زندگیه یار چه هاکردی دگرگون♪♭

♩♬ازهم جدا بوشیم من چه وومه پریشون ♪♭

♩♬نفس و قلب من تویی همدم و درد من تویی♪♭

دانلود آهنگ علی میررضایی یار تویی

♩♬می جان یارتویی یار تویی یار تویی ♪♭

♩♬نفس و قلب من همدم و درد من♪♭

♩♬می جان یارتویی یار تویی یار تویی ♪♭

♩♬مه دین و دلدار تویی♪♭

علی میررضایی یار تویی

سایر آهنگ های علی میررضایی

آخرین آهنگ علی میررضایی

برچسب ها

توضیحات

علی میررضایی عشق را برای شما یار تویی می کند!

آهنگ یار تویی بسیار شاعرانه است و دانستن پیشینه کارهای دیگر خواننده آن یعنی علی میررضایی، درک آن را از منظر احساسی بسیار آسان‌تر می‌کند. متن آهنگ به گونه ای است که با وجود اینکه دو نفر از دو دنیای احساسی متفاوت هستند، این رابطه عاشقانه و تفاوت هایشان را می‌پذیرند. عاشقانی که یکی سرد است اما عاشق، دیگری آتشین و بی قرار! شاید فکر کنید که سبک پاپ محبوب بخش‌هایی از جامعه ماست اما آهنگ یار تویی از علی میررضایی توانسته است با غنایی که دارد طیف گسترده ای از مردم را به خود جذب کند. درک آهنگ یار تویی کار سختی نیست، علی میررضایی مستقیما شما را به عاشق شدن دعوت می کند. آهنگ یار تویی آنقدر بی نظیر و احساسی است که شاید نتوانید هیچ آهنگ دیگری را تا مدت ها مانند آن پیدا کنید. این آهنگ را می توانید در هر موقعیت گوش داهید و هیچ وقت از تم و زیبایی آن خسته نشوید. کاری که از هر خواننده ای ساخته نیست. تجربه ای دلپذیر همراه با آهنگ یار تویی در کافه های آرام در قلب شهر یا سوار بر ماشین در جاده های شمال کشور، یا هر جایی که می توانید آرامش را تجربه کنید منتظر شماست. آرامشی که آهنگ یار تویی به شما می دهد چیزی نیست که هر آهنگی از پس آن بر بیاید.

اینجاست که منتقدین یک صدا علی میررضایی و آهنگ یار تویی از او را ستایش کرده اند. به عبارت دیگر، این یک آهنگ عاشقانه معمولی نیست. بر اساس اشعار، آنچه که علی میررضایی به احتمال زیاد به آن اشاره می کند، مفهوم عشقی است که خواننده می خواهد مخاطب هم ماننده او حس کند، یعنی به اصطلاح، احساسات روحی او به وسیله آهنگ یار تویی به مخاطب نزدیک شود. آهنگ یار تویی از علی میررضایی به گونه ای است که مخاطب عمیقا درک می کند داستان عشق دو فرد از دو دنیای متفاوت چگونه است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...