پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ علی لهراسبی عاشقی

دانلود آهنگ علی لهراسبی عاشقی

دانلود آهنگ علی لهراسبی عاشقی

سوپرایز امشب گلسار موزیک برای کاربران عزیز | دانلود آهنگ جدید شاد و پر انرژی به نام “عاشقی” با صدای معروف علی لهراسبی با متن ترانه و کیفیت اصلی MP3

Download New Music ♪ Ali Lohrasbi – Asheghi In The GolsarMusic

دانلود آهنگ علی لهراسبی عاشقی
علی لهراسبی عاشقی

متن آهنگ عاشقی علی لهراسبی

دانلود آهنگ علی لهراسبی عاشقی

علی لهراسبی عاشقی

سایر آهنگ های علی لهراسبی

آخرین آهنگ علی لهراسبی

برچسب ها

توضیحات

علی لهراسبی و شروعی دوباره با عاشقی

طرفداران علی لهراسبی معتقدند که کیفیت اتفاقی نیست و تلاش شبانه روزی و بی وقفه این خواننده جوان منجر به تولید اثر ماندگاری همچون آهنگ عاشقی شده است. آنها آهنگ عاشقی را دارای سطح بالایی از توانایی ارتباط با شنونده می دانند و معتقدند دیگر خواننده ها باید این آهنگ را الگوی کار خود قرار دهند. علی لهراسبی با تیمی که در اختیار دارد آهنگ عاشقی را در بالاترین سطح به مخاطب ارائه داده است، آهنگی که بهترین آهنگ پاپ این سالهاست. آهنگ عاشقی همچون رویایی لطیف و دوست داشتنی است. با یک یا دو بار گوش دادن به آهنگ عاشقی از آن سیر نمی شوید. این ویژگی ارزنده باعث این شده است تا علی لهراسبی با آهنگ عاشقی در میان خوانندگان بسیار مطرح، جا برای خود باز کند و از رقبا فاصله بگیرد. کم کاری علی لهراسبی باعث نشده است تا کیفیت آهنگ او پایین بیاید، بلکه برعکس آهنگی که ارائه داده است بسیار سطح بالایی داشته و با کیفیت است. فندوم های علی لهراسبی بسیار هیجان زده بودند تا آهنگ عاشقی را زودتر بشنود. فن پیج های علی لهراسبی برای این که هر کدام زودتر آهنگ جدید او را در اینترنت به مخاطبین ارائه دهند با هم در رقابت تنگاتنگ بودند و این نیز جای تعجب ندارد. وقتی علی لهراسبی کارش را در این سطح ارائه می دهد، باید هم منتظر همچین بازخورد هایی از طرف مخاطبین او باشیم.

آهنگ عاشقی تاریخ مصرف ندارد و هر زمانی دوست داشتنی است. علی لهراسبی از آن دسته از خواننده ها نیست که در دایره شهرت یک آهنگ به دام بیفتد. کار او آفرینش همیشگی آثار دوست داشتنی است که هر کدام می‌توانند به نوبه خود امضای هنری او حساب بیایند. علی لهراسبی خواننده دیروز، امروز و فرداست، همان که شنونده به آن احتیاج دارد و به خاطر او هر روز انتظار انتشار آهنگ های بی نظیرش را می کشد. عاشقی تقدیم به شما طرفداران عزیز!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...