پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ علی فراهانی فقط با یه نگاه

دانلود آهنگ علی فراهانی فقط با یه نگاه

دانلود آهنگ علی فراهانی فقط با یه نگاه

دانلود آهنگ جدید علی فراهانی به نام “فقط با یه نگاه” با دو کیفیت عالی و خوب ( 320 و 128 ) همراه با متن ترانه بصورت رایگان و لینک مستقیم از رسانه گلسار موزیک

Download New Music ♪ Ali Farahani – Faghat Ba Ye Negah In The GolsarMusic

دانلود آهنگ علی فراهانی فقط با یه نگاه

علی فراهانی فقط با یه نگاه

♬♩فقط با یه‌نگاه دیدی چه ساده♩♬

♬♩کردی یهو دلمو عاشق♩♬

متن آهنگ فقط با یه نگاه علی فراهانی

♬♩همون حالت چشایی که من♩♬

♬♩دوست دارم تو‌ داری آخه♩♬

♬♩ولی دارم یه کمی‌گله♩♬

♬♩دیگه ماله خودمه دلت♩♬

♬♩نزاری ببره کسی اونو♩♬

♬♩فقط منو ببین با چشای خوشگلت♩♬

♬♩دلم تنگ شده برام یه کم بخندی♩♬

دانلود آهنگ علی فراهانی فقط با یه نگاه

♬♩جایی میری یه زنگ بزن کی♩♬

♬♩مثل تورو داره تویی آخه♩♬

♬♩دارم من هرچی♩♬

♬♩میشم هول میشنی جلوم♩♬

♬♩تا دیدم من اون چشای تورو♩♬

♬♩دیگه نمیاد هیچکی به چشم‌♩♬

♬♩غم تو بسپارش به خود من♩♬

♬♩دلم تنگ شده برام یه کم بخندی♩♬

♬♩جایی میری یه زنگ بزن کی♩♬

♬♩مثل تورو داره تویی آخه♩♬

♬♩دارم من هر چی♩♬

علی فراهانی فقط با یه نگاه

سایر آهنگ های علی فراهانی

آخرین آهنگ علی فراهانی

برچسب ها

توضیحات

فقط با یه نگاه، معجزه جدید علی فراهانی

امتیاز علی فراهانی در ارائه آهنگ بی نظیر فقط با یه نگاه رعایت استانداردهای یک اثر فاخر بوده است. از نظر منتقدین علی فراهانی شاهکار موسیقی سال جدید را ارائه داده است. مطمئناً تمام بازار موسیقی از تصمیم علی فراهانی برای ارائه این اثر فوق‌العاده تاثیر خواهد پذیرفت. طرفداران علی فراهانی و فن پیج های او یک هفته قبل از ارائه این آهنگ نوید پخش شدن آن را به کسانی که کارهای علی فراهانی را دنبال می‌کنند داده بودند. علی فراهانی نیز به طرفداران خود قول داد تا در شهرهای مختلف آهنگ فقط با یه نگاه را برای جمع کثیری از طرفدارانش اجرا خواهد کرد. از مهمترین انتظاراتی که از علی فراهانی می‌رفت و او توانست آن را به حق جواب دهد، کیفیت فوق العاده اجرای آهنگ فقط با یه نگاه بود. انتظار می رود علی فراهانی بتواند این موفقیت را در اجرای زنده نیز تکرار کند. علی فراهانی از پرکارترین و موفق ترین خواننده های جوان پاپ به شمار می رود. البته در کنار پرکار بودن آهنگ های عاشقانه و تاثیرگذار و گیرای او نیز در موفقیت او بسیار تاثیر گذار بوده اند. از این رو جای تعجب نیست اگر آهنگهای علی فراهانی را خیلی بیشتر از دیگر خواننده های سبک پاپ امروزی بشنوید و با آن آشنا باشید. علی فراهانی یکی از مهمترین دلایل موفقیت خود را در میان دیگر خواننده های موسیقی پاپ طرفداران پروپاقرص و دنبال کنندگان وفادار خود نامیده است.

او معتقد است که باید برای شنونده ارزش قائل شد. آهنگ فقط با یه نگاه تمامی ویژگی هایی که مد نظر علی فراهانی برای خلق یک اثر عاشقانه دوست داشتنی بود را داشته است. علی فراهانی در مورد اثر جدید خود یعنی فقط با یه نگاه معتقد است که یکی از دلایل موفقیت اش، توجه خواص عموم مردم به آن بوده است، زیرا توانسته است با بیشتر افرادی که این آهنگ را حتی برای اولین بار شنیده اند ارتباط برقرار کند. محبوبیت زیاد فقط با یه نگاه برای علی فراهانی شهرت بیشتری به ارمغان آورده است، امتیاز حائز اهمیتی که کم تر خواننده ای به آن دست پیدا کرده است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
  • NELooFAR 2 سال پیش

    دوست دارم بهترین دوست دنیا تولدت مبارک آوای عزیز