پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ علی خدابنده لو نترس

دانلود آهنگ علی خدابنده لو نترس

دانلود آهنگ علی خدابنده لو نترس

همینک میتوانید با سرعت بالا و لینک مستقیم دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ فوق العاده زیبا و جذاب از علی خدابنده لو با 2 کیفیت اصلی به نام نترس

Download Music “Ali Khodabandello” In The Name Of “Natars” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ علی خدابنده لو نترس

علی خدابنده لو نترس

صدات آهنگ دلخواه منه وقتی که میپیچه توی گوشم

نمیدونم کجا میره دلم میشنومت نمیدونم کوشم

متن آهنگ نترس علی خدابنده لو

چشات منبعی از انرژی و شبیه چیه خود برموداست

من از کنجکاویام غرق توام یعنی خدا خوب خواست

هزار نفرم دورم باشن مهم اینه من با تو باشم

از هیچی نترس امکان نداره که وارد بازی بدخواهاشم

دانلود آهنگ علی خدابنده لو نترس

نه میتونم نه میزارم کسی بهت چپ نگاه کنه

دل من حاضره برا حسودات شر به پا کنه

تو فقط غمت نباشه با خودم بیا برو

دیگه وقتشه ببینن همه با هم منو تورو

هزار نفرم دورم باشن مهم اینه من با تو باشم

از هیچی نترس امکان نداره که وارد بازی بدخواهاشم

علی خدابنده لو نترس

سایر آهنگ های علی خدابنده لو

آخرین آهنگ علی خدابنده لو

برچسب ها

توضیحات

عنصر تجربه را در آهنگ نترس از علی خدابنده لو به هیچ وجه نمی توان نادیده گرفت. تجربه اندوزی علی خدابنده لو به کمک او امده است تا اثری فاخر را منتشر کند. عصاره تلاش های چند ساله علی خدابنده لو در آهنگ نترس تجلی پیدا کرده است. علی خدابنده لو از همین رو با خیال راحت و با کوله باری از تجربه دست به تولید نترس زده است. این آهنگ ماندنی ارزنده ترین کار هنری او به شمار می رود. استعداد ذاتی و هنری علی خدابنده لو در آهنگ نترس شکوفا شده است و او را نه یک پله، بلکه صد پله نسبت به گذشته خود و همچنین رقبا بالاتر برده است. نگاه اکثر افرادی که کم تر با او آشنا بوده اند، با انتشار آهنگ جدیدش، یعنی نترس نسبت به او تغییر کرده است. روزهای اخیر بحث بر سر این است که تورهای موسیقی او چه زمانی اجرا میشود و اینکه آیا آهنگ تک و فوق العاده نترس توسط او اجرا می شود یا خیر. همین مورد نشان دهنده اقبال عمومی چشم گیر نسبت به نترس و نشان دهنده انتظار زیادی است که طرفداران علی خدابنده لو از او دارند. به عبارتی نترس، نترس رویای علی خدابنده لو برای معروف تر شدن است. شیمی بی نظیری که میان آهنگ و شنونده در هنگام شنیدن این آهنگ حس میشود تقریباً نظیر ندارد.

پیام عاشقانه علی خدابنده لو در آهنگ نترس عمق نفوذ بسیار شگفت انگیزی در شنونده دارد. او مخاطب را آنقدر خوب می شناسد که می داند که کلمات عاشقانه باید پا را فراتر از تعریف و تمجید ظاهری بگذارد. او کلماتی را انتخاب کرده است که با استفاده از آن ها به سهولت نشان میدهد چه احساسی دارد، کاری که به ندرت در آهنگ های چند سال اخیر و در این سطح دیده شده است. پیام علی خدابنده لو در نترس، درباره عشقیست که تا ابد باقی می ماند و مرگی برای آن متصور نیست. بله آهنگ نترس به راستی با روح مخاطب حرف میزند نه با جسم فانی او.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...