پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ علی حسینی خونه یکی

دانلود آهنگ علی حسینی خونه یکی

دانلود آهنگ علی حسینی خونه یکی

همینک در گلسار موزیک دانلود آهنگ جدید عاشقانه و احساسی با صدای علی حسینی عزیز با نام خونه یکی با بهترین کیفیت Mp3 همراه با تکست

Download New Music ♪ Ali Hosseini – Khoone Yeki In The GolsarMusic

دانلود آهنگ علی حسینی خونه یکی

علی حسینی خونه یکی

من میگردم دور تو روزو شبامو عاشقانه بهترین صدای دنیاست صدای ضربانت

حس بی وزنی گرفتم معلق توی رویام میخوام گم بشم هر شب با تو روز بشه پیدام

متن آهنگ خونه یکی علی حسینی

آخ چقدر قشنگه از تو توی شعرام مینویسم ممنونم از اون خدا که تورو رو کرده عزیزم

میخوام از الان به بعد زندگیمو به پات بریزم من میخوام با تو خونه یکی باشم

دانلود آهنگ علی حسینی خونه یکی

از ساحل چشمات راهی دریا شم من میخوام با تو سفید بشن موهام

کی فکرشو میکرد یه قایق نجات بشی تو این طوفان

علی حسینی خونه یکی

سایر آهنگ های علی حسینی

آخرین آهنگ علی حسینی

برچسب ها

توضیحات

خونه یکی فوق العاده عشق از علی حسینی

علی حسینی هر چه که می خواسته است را درو کرده است. از تمام دوستداران دنیای پاپ گرفته تا امتیاز بسیار بالای منتقدین به آهنگ فوق العاده و بی رقیب خونه یکی. او همه این موارد را از آن خود کرده است. از عوامل برتری فوق‌العاده علی حسینی و آهنگ خونه یکی نسبت به کارهای قبلی اش را می توان تمرکز بسیار زیاد روی نحوه اجرای خونه یکی برشمرد. البته در کنار این مسئله علی حسینی نقش سرایش شعر، تیم ضبط آهنگ و تلاش شبانه روزی خود را در کنار حساسیت فوق العاده اش به خاطر مخاطبین پروپاقرص خود بی تاثیر نمی داند. او معتقد است آهنگی همچون آهنگ خونه یکی و استقبال طوفانی از آن می تواند در درجه اول توجه زیاد به مخاطب بوده باشد. برای ارائه خونه یکی تمام تلاش ها شده است تا به ذائقه مخاطبین در بالاترین سطح توجه ویژه‌ای شود. طرفداران و فن پیج های علی حسینی در کنار ارائه آهنگ خونه یکی نظرات خود را ارائه کردند. تقریباً در در بیشتر موارد استقبال بسیار فوق‌العاده‌ای از آهنگ خونه یکی دیده شده است. علی حسینی برخلاف دیگر خوانندگان که به دلیل ارائه برخی کارها، شاید دوره های ریزش مخاطب را تجربه کرده باشند، با خونه یکی به طرز باورنکردنی اوج گرفته و دست نیافتنی شده است. منتقدین خونه یکی را از برجسته ترین کارهای علی حسینی در حیطه آهنگ پاپ معرفی کردند.

خونه یکی آهنگی است که برند علی حسینی روی آن است و کاری بسیار فوق‌العاده از آب درآمده است. از این بابت باید با دقت خونه یکی را قضاوت کرد زیرا با جزئی نگری بسیار زیادی توسط علی حسینی ارائه شده است. این آهنگ جزوه پر دانلود ترین آهنگ های علی حسینی شده است و توانسته تا جایگاهی ویژه برای این خواننده جوان کشورمان دست و پا کند همه معتقدند که خونه یکی، علی حسینی را به جایگاهی دست نیافتنی رسانده است.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...