پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ علی جهانگیری عشق لازم

دانلود آهنگ علی جهانگیری عشق لازم

دانلود آهنگ علی جهانگیری عشق لازم

به سایت گلسار موزیک خوش آمدید همراه ما باشید با دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا و دلنشین با صدای خواننده خوب کشورمون علی جهانگیری عزیز به نام “عشق لازم” با بهترین کیفیت و تکست ترانه {128 و 320 mp3}

Download Music “Ali Jahangiri” In The Name Of “Eshgh Lazem” In 320 And 128 Quality On GolsarMusic

دانلود آهنگ علی جهانگیری عشق لازم

علی جهانگیری عشق لازم

♩♬تو باید دستامو ها کنی تو دلت جاکنی♪♭

♩♬منو شبا منم هی بچه شم ناز کنم♪♭

متن آهنگ عشق لازم علی جهانگیری

♩♬خودمو لوس کنم بدو بیا♪♭

♩♬بیا که عشق لازمم دور نشو هی تو ازم♪♭

♩♬تو فقط باش عشق من نیستی میگیره دلم♪♭

♩♬دوست دارم چشم بذاریم و قایم بشیم همو♪♭

♩♬پیدا کنیم یهو دوس دارم عشق کنیم باهم♪♭

♩♬هی صبح تا شب بهت دوست دارم بگم♪♭

دانلود آهنگ علی جهانگیری عشق لازم

♩♬تو باشی پیشمو برم تو گوشیمو♪♭

♩♬غیرتت گل کنه روم بیام منت کشی♪♭

♩♬زودی آروم بشی آشتی آشتی و تموم♪♭

♩♬دوست دارم چشم بذاریم و قایم بشیم همو♪♭

♩♬پیدا کنیم همش دوس دارم عشق کنیم باهم♪♭

♩♬هی صبح تا شب بهت دوست دارم بگم♪♭

علی جهانگیری عشق لازم

سایر آهنگ های علی جهانگیری

آخرین آهنگ علی جهانگیری

برچسب ها

توضیحات

علی جهانگیری با عنوان یک پدیده موسیقی با آهنگ عشق لازم جایگاه خود را اثبات کرده است. او در سال های اخیر آهنگ های بسیار فوق العاده ای را روانه بازار کرده است اما با آهنگ عشق لازم بود که توانست جایگاه خود را ارتقا ببخشد. علی جهانگیری در برنامه‌های خود اجرای زنده آهنگ عشق لازم را گنجانده است و به طرفدارانش قول داده است تا به بهترین شکل ممکن این آهنگ را اجرا نماید. علی جهانگیری با کمک برنامه ریزی مناسب و بهره بردن از تکنیکهای به جا و موفق موسیقی توانست رقبا را پشت سر گذاشته و با آهنگ عشق لازم بیشترین توجهات را از طرف منتقدین و همچنین طرفداران موسیقی پاپ را به خود جلب نماید. علی جهانگیری توانست تمام موانع را کنار زده و آهنگی با کیفیت فوق العاده ای به نام عشق لازم به بازار روانه کند. منتقدین بالاترین نمره را به این شاهکار داده اند. جایگاهی که عشق لازم، ساخته علی جهانگیری به خود اختصاص داده، نه تنها در کارنامه این خواننده جوان بلکه در کارهای پاپی که در چند سال اخیر ارائه شده است کاملاً بی رقیب و بی سابقه بوده است. عشق لازم در خور توجه و ستایش از طرف منتقدی بوده است. فن پیج های علی جهانگیری همچنین اعلام کرده‌اند که پس از ارائه عشق لازم توسط این خواننده معروف منتظر آهنگ هایی مشابه از این دست هستند.

علی جهانگیری به طرفدارانش اطمینان داده است تا همین روال را در کیفیت آهنگ های تولیدی خود حفظ کند و استانداردهایی که برای عشق لازم به کار برده است را برای دیگر آهنگ های خود بکار بگیرد، بنابراین جای بسی خوشحالی است که امیدوار باشیم تا علی جهانگیری آهنگهای مشابه دیگری همچون عشق لازم را در آینده نزدیک روانه بازار کند. عشق لازم شاهکاری است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت بلکه نیازمند تامل بسیار بیشتری است تا بتوان تفاوت عمیق آن را با دیگر آثار پاپ ارائه شده متوجه شد.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...