پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ علیرضا رادان بانوی عمارت

دانلود آهنگ علیرضا رادان بانوی عمارت

دانلود آهنگ علیرضا رادان بانوی عمارت

بشنوید و لذت ببرید در گلسار موزیک / دانلود آهنگ  “بانوی عمارت”  با صدای علیرضا رادان با دو کیفیت عالی 320 و 128 به همراه تکست

Download New Music ♪ Alireza Radan – Banoye Emarat In The GolsarMusic

دانلود آهنگ علیرضا رادان بانوی عمارت

علیرضا رادان بانوی عمارت

♪♭دوست دارم از همه خنده های تو یه عکس بگیرم♪♭

♪♭هر چی ستاره تو آسمونه رو واست بچینم♪♭

متن آهنگ بانوی عمارت علیرضا رادان

♪♭دلم شده خونت عشق خجالتی ♪♭

♪♭فقط خودت بانوی این عمارتی ♪♭

♪♭بس که خوبی واسه دلم غنیمتی♪♭

♪♭با تو بودن شبیه یه رویاس♪♭

دانلود آهنگ علیرضا رادان بانوی عمارت

♪♭یه تار موی تو یه دنیاس♪♭

♪♭دنیا واسه ما دوتاس عشقم♪♭

♪♭تو همونی که موج موهاش مثل موج دریاس♪♭

♪♭همه چی رو میدم پاش عشقم♪♭

علیرضا رادان بانوی عمارت

سایر آهنگ های علیرضا رادان

آخرین آهنگ علیرضا رادان

برچسب ها

توضیحات

بانوی عمارت از علیرضا رادان غوغا به پا می کند!

کارهای علیرضا رادان شامل آهنگ جدید بانوی عمارت تنها گوشه ای از استعداد این خواننده جوان را به شما نشان می دهد. شاهکار جدید علیرضا رادان یعنی آهنگ بانوی عمارت در سطح اینترنت غوغا به پا کرده است. این آهنگ فضایی را خلق می کند تا شما در لحظه زندگی کنید و در لحظه از فضای زیبایی که برای شما ترسیم شده است لذت ببرید. از دنیای پر هیاهو اطراف خود جدا شوید و با ریتم زیبای این آهنگ لحظات خود را پر کنید. آهنگ بانوی عمارت، گویا زمینی نیست، شما را از زمان و بعدی که در آن می گذرانید جدا می کند و به لحظه زیبایی با حس هنری خلق شده توسط این خواننده با استعداد می برد. بانوی عمارت راهکار بی بدیل علیرضا رادان، ریتمی آرام بخش و دلربا دارد. منتقدان نظر بسیار مثبتی نسبت به این آهنگ دارند. طرفداران علیرضا رادان و منتقدین معتقدند که او عصاره همه تجربیات خود از آهنگ های موفق و فوق‌العاده قبلی را در خود گنجانده است. احساسات در آهنگ بانوی عمارت موج می‌زند و گویی لحظاتی که برای شما آشناست دوباره خلق می شود. لحظاتی با بار مثبت عاشقانه با معصومیت بی نظیر و لطافت بی مانند. آهنگ بانوی عمارت شما را به کلی از این دنیا جدا میکند.

می ‌توانید فضای خاصی که آهنگ بانوی عمارت برای شما باز آفرینی می کند، کلمه به کلمه لمس کنید و با آن همراه شوید. آهنگ بانوی عمارت به عبارتی معجزه جدید علیرضا رادان است. آهنگ بانوی عمارت خاطره سازی آرام و دوست داشتنی از علیرضا رادان است. او دقیقاً می داند که در دنیای موسیقی در کدام جایگاه ایستاده است. اجرای زنده آهنگ بانوی عمارت مطمئناً طرفداران او را بیش از پیش به وجد می‌آورد. این روزها همه از این می گویند که آهنگ بانوی عمارت تبدیل به فصل مشترکی با کسانی که دوستشان دارند شده است. انتقال احساسات مشترک توسط آهنگ بانوی عمارت می تواند گواه این مسئله باشد. آهنگ بانوی عمارت راهیست برای بروز حرف هایی که نمی توانید بزنید، احساساتی که نمی توانید نشان دهید.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...