پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ شهام اگه نباشی

دانلود آهنگ شهام اگه نباشی

دانلود آهنگ شهام اگه نباشی

بدون محدودیت دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید و بسیار زیبا و متفاوت اگه نباشی از شهام عزیز با برترین کیفیت ( 128 و 320 ) همراه با متن

Download Shaham New Music ♪ Age Nabashi In 320 And 128 Quality With Lyrics On GolsarMusic

دانلود آهنگ شهام اگه نباشی

شهام اگه نباشی

دلم میگیره نم نم اگه نباشی از غم همش میزنه پرپر بیای بازم تو سمتم

سرت میخورم قسم دلت اومده دستم نشی بچه دوباره که بهت نمیاد اصلا

متن آهنگ اگه نباشی شهام

کاش فقط یه ذره مهربونتر از این بودی سر تلخی های من یه ذره شیرین بودی

کاش حواست به منه دیوونه بیشتر جمع بود هی بگی توی نبودم خیلی چیزا کم بود

دانلود آهنگ شهام اگه نباشی

آسمون دل تو ستاره بارون میکنم حال و روزتو عزیزم خودم آروم میکنم

تو غمت نباشه اصلا همه چی پای خودم عشق تو تو همه ی قلبم یه قانون میکنم

کاش فقط یه ذره مهربونتر از این بودی سر تلخی های من یه ذره شیرین بودی

کاش حواست به منه دیوونه بیشتر جمع بود هی بگی توی نبودم خیلی چیزا کم بود

شهام اگه نباشی

سایر آهنگ های شهام

آخرین آهنگ شهام

برچسب ها

توضیحات

شهام و شروعی دوباره با اگه نباشی

طرفداران شهام معتقدند که کیفیت اتفاقی نیست و تلاش شبانه روزی و بی وقفه این خواننده جوان منجر به تولید اثر ماندگاری همچون آهنگ اگه نباشی شده است. آنها آهنگ اگه نباشی را دارای سطح بالایی از توانایی ارتباط با شنونده می دانند و معتقدند دیگر خواننده ها باید این آهنگ را الگوی کار خود قرار دهند. شهام با تیمی که در اختیار دارد آهنگ اگه نباشی را در بالاترین سطح به مخاطب ارائه داده است، آهنگی که بهترین آهنگ پاپ این سالهاست. آهنگ اگه نباشی همچون رویایی لطیف و دوست داشتنی است. با یک یا دو بار گوش دادن به آهنگ اگه نباشی از آن سیر نمی شوید. این ویژگی ارزنده باعث این شده است تا شهام با آهنگ اگه نباشی در میان خوانندگان بسیار مطرح، جا برای خود باز کند و از رقبا فاصله بگیرد. کم کاری شهام باعث نشده است تا کیفیت آهنگ او پایین بیاید، بلکه برعکس آهنگی که ارائه داده است بسیار سطح بالایی داشته و با کیفیت است. فندوم های شهام بسیار هیجان زده بودند تا آهنگ اگه نباشی را زودتر بشنود. فن پیج های شهام برای این که هر کدام زودتر آهنگ جدید او را در اینترنت به مخاطبین ارائه دهند با هم در رقابت تنگاتنگ بودند و این نیز جای تعجب ندارد. وقتی شهام کارش را در این سطح ارائه می دهد، باید هم منتظر همچین بازخورد هایی از طرف مخاطبین او باشیم.

آهنگ اگه نباشی تاریخ مصرف ندارد و هر زمانی دوست داشتنی است. شهام از آن دسته از خواننده ها نیست که در دایره شهرت یک آهنگ به دام بیفتد. کار او آفرینش همیشگی آثار دوست داشتنی است که هر کدام می‌توانند به نوبه خود امضای هنری او حساب بیایند. شهام خواننده دیروز، امروز و فرداست، همان که شنونده به آن احتیاج دارد و به خاطر او هر روز انتظار انتشار آهنگ های بی نظیرش را می کشد. اگه نباشی تقدیم به شما طرفداران عزیز!

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...