پخش آهنگ شما

گلسارموزیک دانلود آهنگ شروین حسن پور کنج قفس

دانلود آهنگ شروین حسن پور کنج قفس

دانلود آهنگ شروین حسن پور کنج قفس

سوپرایز ویژه و خاص گلسار موزیک برای شما عزیزان | دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی شروین حسن پور …. به نام کنج قفس با 2 کیفیت عالی و خوب و متن

Shervin Hasanpour – Konje Ghafas » New Download Music » With In 320 And 128 Quality Free Links In GolsarMusic

دانلود آهنگ شروین حسن پور کنج قفس

شروین حسن پور کنج قفس

عشق دیوانه ببین من ز تو دیوانه ترم

توی این کنج قفس تو شدی بال و پرم

متن آهنگ کنج قفس شروین حسن پور

نقشه چشمان تورا میپندارم در سرم

با تو شاعر شدمو شدی تنها هنرم

دارم عشق تو چون روحی در جسمم

با لحن گفتارت زیبا میشه اسمم

در وصف تو واژه کم میاید این خنده از عشق دیوانگیست شاید

دانلود آهنگ شروین حسن پور کنج قفس

شده ای دردسرم در به درم کرده نگاه تو ببین

از خودم بی خبرم چون شده ام غرق گناه تو ببین

دارم عشق تو چون روحی در جسمم

با لحن گفتارت زیبا میشه اسمم

در وصف تو واژه کم میاید این خنده از عشق دیوانگیست شاید

شروین حسن پور کنج قفس

برچسب ها

توضیحات

شروین حسن پور با صدای جادویی خود دل تمام طرفداران را ربوده است و توانسته است تا موفقیت بی‌نظیری را کسب کند. یکی از مهمترین عوامل موفقیت آهنگ کنج قفس تجربه بسیار زیاد شروین حسن پور با توجه به آلبوم ها و ترک های است که قبلاً منتشر کرده است. او معتقد است که در این میان حمایت طرفداران او نیز در ارائه آهنگ بی نظیری همچون کنج قفس بسیار تاثیر گذار بوده است. منتقدان باور دارند که عاشقانه جدید شروین حسن پور حتی در مقایسه با کارهای با کیفیت قبلی نیز تک و بی رقیب ظاهر شده است. شروین حسن پور با صدای لطیف و دوست داشتنی خود توانسته است آهنگی را اجرا کند که در چند سال اخیر موردی هم سطح با آن تقریباً دیده نشده است. آهنگ کنج قفس از بیاد ماندنی ترین آثار شروین حسن پور محسوب می‌شود و در زمره آثاری است که توانسته است هم نظر مثبت مخاطبین و هم نظر مثبت منتقدان را به خود جلب نماید. بنابراین انتظار می‌رود که آهنگ بعدی شروین حسن پور نیز چیزی هم تراز آهنگ کنج قفس باشد. صدای شروین حسن پور اوج خود را در آهنگ کنج قفس به همگان نشان داده است. همه باور دارند که شروین حسن پور پختگی صدای خود را با اجرای این آهنگ زیبا به نمایش گذاشته است و توانسته است تا قلب ها را تسخیر کند.

شروین حسن پور ثابت کرده است که با آهنگ کنج قفس جز موفق ترین خواننده های موسیقی پاپ در چند سال اخیر بوده است، بنابراین تصور آینده ای درخشان برای او دور از ذهن نیست به خصوص اگر این راه را ادامه داده و کارهایی در حد کنج قفس روانه بازار کنند. شروین حسن پور ثابت کرده است که با کنج قفس جز موفق ترین خواننده های موسیقی پاپ در چند سال اخیر بوده است. شروین حسن پور رویایی داشت که در ابتدای راه خوانندگی به آن اعتقاد داشت و با کنج قفس توانست آن را به حقیقت نزدیک کند.

نظرات کاربران

نظر شما بعد از رویت و تایید منتشر میشه...
تا الان نظری ارسال نشده، اولین نفر باشید...